Regulering af TDC Kapel TV priser ???
Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-11-02 19:52

Hej NG.

Nogen som kan hjælpe her ?

Jeg har lige fået brev fra den boligforening som jeg bor i ang. Regulering
af TDC Kabel TV's priser 2002/2003

Mit problem ligger i da jeg for 8½ år siden flyttede ind i min lejlighed
kostede Fuld pakke Kr. 75,00 syntes det var lidt dyrt, efter jeg ikke ser så
meget TV, men alligevel okay, siden lavede TDC den berømte bruger afstemning
som resulteret i vi pludselig skulle af med Kr. 125,- pr md. syntes det var
for meget, men lod det ligge, nu i dag hvor Fuld pakke koster Kr. 150,-
syntes jeg det er helt vildt og vil ikke være med mere, der for ringede jeg
i dag til min boligforening, og bad dem om at nedgraderer mig til mellem
pakke til Kr. 80,00 pr. Md.

Her fortalte de mig at det kostede Kr. 300,- i gebyr at få det lavet om, her
blev jeg lidt sur og syntes ikke det er rimeligt,
så mit spørgsmål går på ...

Må de godt tage et gebyr for at nedgraderer mig til en mindre pakke ?
syntes det er meget uretfærdigt

Mvh.
-=Madsen=-

<--brevet fra boligforeningen---->

Vedr.: Regulering af TDC Kabel TV's priser 2002/2003

På baggrund af modtaget skrivelse fra TDC Kabel TV skal vi herved varsle
stigning på
antenneforsyningen pr. 1 januar 2003. Det kan oplyses, at TV 2 Zulu pr. 1
januar 2003
bliver betalingskanal og endvidere flyttes denne fra Grundpakken til Fuld
Pakke.

Priser pr. 1. januar 2001

Grundpakke Kr. 40,00
Mellem pakke Kr. 80,00
Fuld pakke Kr. 150,00

Med venlig hilsen.
xxxxxxxxx
forretningsfører
<---------------------------------------------------->

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-11-02 22:13

> [...]
> så mit spørgsmål går på ...
>
> Må de godt tage et gebyr for at nedgraderer mig til en mindre pakke ?

Hvem tager det gebyr, KabelTV eller boligforeningen?

Mvh Maria

Fra : Henning

Dato : 12-11-02 23:37

On Tue, 12 Nov 2002 22:12:51 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>her

>Hvem tager det gebyr, KabelTV eller boligforeningen?

TDC (KabelTV) - det er vel rimeligt, idet de skal have en mand ud til
abonnenten for at montere et filter (monteres i antenneskabet på loft
el.lign.)

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-11-02 23:52

<--------------------------->
> TDC (KabelTV) - det er vel rimeligt, idet de skal have en mand ud til
> abonnenten for at montere et filter (monteres i antenneskabet på loft
> el.lign.)
<--------------------------->

nå så det syntes du ?

Jeg syntes det ville være rimeligt man kunne sige fra, uden det skal koste
gebyr, når det stiger 100%

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 13-11-02 21:41

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> writes:

> Jeg syntes det ville være rimeligt man kunne sige fra, uden det skal koste
> gebyr, når det stiger 100%

Du kan sikkert også nedlægge dit abbonement uden at det koster noget.
Det vil så nok koste mere end 300 kr at få det oprettet igen med
mellemste pakke.
/L

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-11-02 23:51

<----------------->

> Hvem tager det gebyr, KabelTV eller boligforeningen?

<---------------->
Det er TDC som vil ha gebyr

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-11-02 00:01

<--------------->

> <---------------->
> Det er TDC som vil ha gebyr

<------------->

Det skal lige nævnes at denne service er gratis hos stofa kabeltv

Fra : Peter

Dato : 14-11-02 11:57

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse

> Det skal lige nævnes at denne service er gratis hos stofa kabeltv

Nope, det koster kr. 395,- såfremt man betaler direkte til Stofa. Hvis
afregningen alene er mellem beboeren og boligforeningen forholder det sig
måske anderledes....