skjule stylesheet for gamle browsere
Fra : Leonard

Dato : 12-11-02 19:36

Nu har jeg så kodet en side, så den ser næsten ens ud i de nyere
browsere på både PC og Mac (den ene Mac kører endda Unix).

Mit stylesheet fucker dog totalt op i NS4, som helst skulle have siden
uden stylesheet.

Hvordan er det lige at jeg skjuler stylesheetet for de gamle browsere,
der ikke kan forstå position og andet CSS?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-02 20:14

dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk (Leonard) skrev :

>Nu har jeg så kodet en side, så den ser næsten ens ud i de nyere
>browsere på både PC og Mac (den ene Mac kører endda Unix).

Bruger import, som Netscape 4.x ikke forstår.
@import "mystyle.css"

http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/cascade.html#x5

>Mit stylesheet fucker dog totalt op i NS4, som helst skulle have siden
>uden stylesheet.

Ved et hurtig kig, synes jeg ikke det ser slemt ud i Netscape
4.79, så jeg ville ikke ændre det, med forbehold for at jeg ikke
har set alle sider.

Netscape 4.x brugere er sikkert vant til at siderne ikke ser
optimale ud, men du kan så definere et specielt Netscape 4
stylesheet på den måde du bruger det nu og så lave import til de
andre browsere.

Fra : Leonard

Dato : 12-11-02 22:21

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

>Ved et hurtig kig, synes jeg ikke det ser slemt ud i Netscape
>4.79, så jeg ville ikke ændre det, med forbehold for at jeg ikke
>har set alle sider.

Jeg går så udfra at du har kigget på siden i min signatur, men det er
ikke den ...
Siden det drejer sig om er indtil nu kun en skabelon med forside og en
underside: http://ryk.dk/ny/op/start.html
Den ser ikke god ud i Netscape Navigator 4.08
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-02 23:47

dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk (Leonard) skrev :

>Jeg går så udfra at du har kigget på siden i min signatur, men det er
>ikke den ...

Næh, det ser jo ikke så godt ud, men det var jo ikke til at vide,
at det var den side det drejede sig om.