Lidt statistik
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 12-11-02 18:25

Omend det ikke er særlig tilbundgående har jeg kigget lidt på NG´s
statistik.

Med nærværende håber jeg ikke at træde på skribenter der ikke er blevet
nævnt, men jeg har bare taget de navne der går mest igen....!

Ud af de sidste 10118 brevhoveder som tæller perioden 26.08.2002 kl.
21.30 -12.11.2002 kl. 16.35, har følgende skrevet indlæg:

Claus Rittig: 363 indlæg
Armand: 337 indlæg
Henrik (raptor) 232 indlæg
Bernhard: 170 indlæg
Wheeler: 170 indlæg
Denise: 127 indlæg (flere om katte! )
Thomas Hjort: 125 indlæg
Gruby: 86 indlæg
... og jeg selv: 34 indlæg

Der er ialt 38.847 indlæg i gruppen! (så kan I selv regne procenterne ud -
men der er vist ingen tvivl om

Rittig har således sendt ca 5,3382352 indlæg pr, dag i de 68 dage perioden
dækker. Til sammenligning har Denise sendt næste 2 pr. dag og jeg har sendt
1 hver anden dag.

Nu skal man jo ikke tolke for meget på statistikken! Vi er jo nogle
"kratluskere" der kigger forbi et par gange om dagen- osse selvom vi ikke
siger så meget! Der skal nok osse være nogle der sniger sig ind og læser
alle guldkornene uden selv at komme med noget. Og det kan man jo så gøre sig
sine tanker om!

I hverfald er det en kanon hyggelig gruppe at deltage i - og nu hvor
sæssonen er ved at slutte *snøft* - glæder jeg mig mødes med jer i
virkeligheden - i den kommende!

Det er fedt at mødes, fedt at skrive sammen og fedt at høste af andres
erfaringer og ikke mindst er det fedt at få hjælp! Manglen på mine indlæg
skal bestemt ikke tolkes somom jeg ikke vil hjælpe - bare at jeg skal lærer
så meget at jeg KAN hjælpe. Men hyggen og en "løftet venstre" er jeg altid
frisk på

Mvh
Hans

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-11-02 18:58

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> wrote in message
> [...]
lærer
> så meget at jeg KAN hjælpe. Men hyggen og en "løftet venstre" er jeg altid

hmm, jeg har da skrevet 35 indlæg i samme periode
og ved at søge på google kan jeg se at der er skrevet ca.108000 indlæg i alt
i dk.fritid.motorcykel, hvor af jeg selv står for 121

Armand er blevet nævnt (og har selv skrevet) i ca 26300 indlæg.
Claus Rittig 11400

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 20:42

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i dk.fritid.motorcykel, hvor af jeg selv står for 121
>
> Armand er blevet nævnt (og har selv skrevet) i ca 26300 indlæg.

Ja, så vejer mine 1230 indlæg ialt og ca. 100 i nævnte periode jo ikke
særligt tungt. Jeg gætter på, at antallet af indlæg er nogenlunde
proportionalt med den viden, man har om emnet

--
Jørgen
- Hey! Dette var nr. 101!

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-11-02 22:09

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gætter på, at antallet af indlæg er nogenlunde
> proportionalt med den viden, man har om emnet

Nå? Så er der da vist et nul for meget på tallet for mine indlæg...

Rittig

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 19:51

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> writes:

> Omend det ikke er særlig tilbundgående har jeg kigget lidt på NG´s
> statistik.

Hvis du er rigtig statistik-liderlig, så sug hele spoolet fra en
tilfældig newsserver, og hack et Perl-script sammen der løber spoolet
igennem og sætter det pænt op

> [...]
> alle guldkornene uden selv at komme med noget. Og det kan man jo så gøre sig

Det er lurkers i alle grupper. Det er selvsagt svært at lave statistik
over antallet af lurkers, men jeg vil tror at der er langt over
dobbelt så mange der læser med i gruppen som der er der skriver.

> I hverfald er det en kanon hyggelig gruppe at deltage i - og nu hvor
> sæssonen er ved at slutte *snøft* - glæder jeg mig mødes med jer i
> virkeligheden - i den kommende!

Ja, bestemt en hyggelig gruppe at kigge med i

Skulle man påtale noget var det nok den til tider lidt slatne holdning
til netikette mange i gruppe udviser, og som gør at det tager ekstra
lang tid at følge med i gruppen sammenlignet med grupper, hvor folk er
lidt bedre til det med netikette :-\

Det kan jeg følge dig i

--
Jacob - www.bunk.cc
If you don't like the way I drive, stay off the sidewalk!

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 20:16

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> til netikette mange i gruppe udviser, og som gør at det tager ekstra
> lang tid at følge med i gruppen sammenlignet med grupper, hvor folk er

Jamen dét er jo netop det gode ved denne gruppe! Hér kan man tillade sig at
være et ægte, frit kommunikerende menneske med egen stil og udtryksform. så
længe man taler bare svagt om noget, der kunne være af interesse for
motorcyklister, er man on-topic! Katte er f.eks. on-topic

Så hér sprudler det af liv, hvilket er temmeligt specielt i de danske Ng'er.

--
Jørgen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 20:33

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> writes:
> "Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev...

> Jamen dét er jo netop det gode ved denne gruppe! Hér kan man tillade
> sig at være et ægte, frit kommunikerende menneske med egen stil og
> udtryksform.

Det er ikke indholdet med formen jeg påtaler. Den alment accepterede
form (som Outlook Express ikke hjælper skribenten med at overholde på
ret mange punkter) gør at det er meget hurtigere at overskue indlæg.

<http://ting.bunk.cc/argh.png> er fx et (gammelt) eksempel på et
indlæg der er totalt uoverskueligt fordi skribenten ikke har gidet at
tage 2 sekunder til lige at gør det pænt.
<http://ting.bunk.cc/bedre.png> et det indlæg jeg svarer på her (efter
det har været igennem en funktion der hedder "OutlooK deuglify" (ja,
det hedder den altså), som findes i min newsreader.

> så længe man taler bare svagt om noget, der kunne være af interesse
> for motorcyklister, er man on-topic! Katte er f.eks. on-topic

Ja, det er det sjove ved gruppen. Indholdet er OK, formen er somme
tider knap så god.

Egentlig burde denne debat foregå i news:dk.admin.netikette, men netop
fordi du selv mener at vi godt kan strække os lidt her i gruppen, og
den sikkert alligevel dør lige om lidt, så lader jeg være med at FUT'e.

--
Jacob - www.bunk.cc
Last week's pet, this week's special.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 20:38

> Det er ikke indholdet med formen jeg påtaler. Den alment accepterede
> form (som Outlook Express ikke hjælper skribenten med at overholde på
> ret mange punkter) gør at det er meget hurtigere at overskue indlæg.

Det er da rigtigt. Men kun i sjældne tilfælde går det helt galt, og så er
der da også som regel en venlig sjæl, der påtaler det. På dén måde har
indtil flere herinde f.eks. lært at svare _under_ det citerede.

> Egentlig burde denne debat foregå i news:dk.admin.netikette, men netop
> fordi du selv mener at vi godt kan strække os lidt her i gruppen, og
> den sikkert alligevel dør lige om lidt, så lader jeg være med at FUT'e.

tjah, det handler jo om netop denne gruppe, hvorfor det da naturligt på
diskuteres her, så gruppens brugere har en chance for at være med

Og gruppen dør bestemt ikke, netop fordi den er så levende

--
Jørgen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 20:54

> [...]
> der da også som regel en venlig sjæl, der påtaler det. På dén måde har
> indtil flere herinde f.eks. lært at svare _under_ det citerede.

At svare under det citerede er kun en brøkdel af god netikette. Der er
mange andre aspekter.

De fleste af dem der har det svært med netiketten er desværre Outlook
Express brugere, programmet er dybt defekt som newsreader, hvis der er
nogen der spørger mig. Jeg kan sagtens lave en lang OE-bashing, men
det vil jeg lade være med, og blot sende et link til
<http://jump.to/oe-quotefix>, som retter nogle af de værste fejl ved
programmet

> tjah, det handler jo om netop denne gruppe, hvorfor det da naturligt på
> diskuteres her, så gruppens brugere har en chance for at være med

Jo, men denne debat er strengt taget off-topic her, og on-topic i
netikette-gruppen

> Og gruppen dør bestemt ikke, netop fordi den er så levende

Ja, det er derfor jeg gerne vil have lidt skik på formen, så jeg kan
nå at følge med

--
Jacob - www.bunk.cc
I know it all. I just can't remember it all at once.

Fra : Denise

Dato : 12-11-02 20:55

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Denise: 127 indlæg (flere om katte! )

Hej Hans
Ja - "flere om katte" - hvad hjertet er fuldt af. Men det blev da til 190 i
kattegruppen i samme periode og 1640 siden kattegruppen startede - ja, jeg
må snart se at få mig et liv

> I hverfald er det en kanon hyggelig gruppe at deltage i - og nu hvor
> sæssonen er ved at slutte *snøft* - glæder jeg mig mødes med jer i
> virkeligheden - i den kommende!

Jeg synes også det er en kanon hyggelig gruppe, og hyggelige og sjove
mennesker, får mig tit en griner over de nogle gange åndsvage/sjove
kommentarer. Selv om jeg må springe det tekniske over, er der da andre ting
herinde jeg kan deltage i (om ikke andet, så lave lidt støj på ledningen)

Regner også med vi ses til næste sæson, et eller andet sted

Den er jeg med på

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/denise_reindel

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-02 22:18

Hans L. Baldrian wrote:

> Ud af de sidste 10118 brevhoveder som tæller perioden 26.08.2002 kl.
> 21.30 -12.11.2002 kl. 16.35, har følgende skrevet indlæg:
Jeg er da ved at falde af på den, for sidste gang var jeg da næstøverst
Jeg synes nu alligevel at det er ganske godt at jeg har skrevet over 500
indlæg siden d. 18/7 og små 3500 i alt i min tid på dfm

> Der er ialt 38.847 indlæg i gruppen! (så kan I selv regne procenterne ud -
> men der er vist ingen tvivl om

Er der forresten nogen der har alt fra gruppen? Var det Steen Gruby der
havde indlæg helt tilbage til '96? Kan man mon få fat i dem? Det ville
egentlig også være sjovt at se de første indlæg fra tidernes morgen

> I hverfald er det en kanon hyggelig gruppe at deltage i - og nu hvor
> sæssonen er ved at slutte *snøft* - glæder jeg mig mødes med jer i
> virkeligheden - i den kommende!

Tør øjnene, spis en kiks og køb en vinterkværn!

> Det er fedt at mødes, fedt at skrive sammen og fedt at høste af andres
> erfaringer og ikke mindst er det fedt at få hjælp!

Jep, de tre år jeg har været med herinde har jeg da også lært helt vildt
meget

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-11-02 22:55

<SNIP>
> Er der forresten nogen der har alt fra gruppen? Var det Steen Gruby der
> havde indlæg helt tilbage til '96? Kan man mon få fat i dem? Det ville
> egentlig også være sjovt at se de første indlæg fra tidernes morgen
<SNIP lidt mere>

Tjaa, Google har da så vidt jeg kan se gemt dem,, den tæller ihvertfald over
100000 indlæg her i gruppen.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-02 23:10

Anders Thorup wrote:

> <SNIP>
> <SNIP lidt mere>
>
> Tjaa, Google har da så vidt jeg kan se gemt dem,, den tæller ihvertfald
> over 100000 indlæg her i gruppen.

Orv ja! Jeg troede da egentlig at den manglede et par år, men det kan jeg
da se at den ikke gør:
--From: Sten B k S rensen <sbs@DK.net>
Subject: Velkommen til dk.fritid.motorcykel
Date: 1997/05/28
Sender: news@news.dknet.dk
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel,dk.fritid,dk.opslag.internet,dk.admin

dk.fritid.motorcykel er hermed oprettet. God fornøjelse.

1. Gruppenavn : dk.fritid.motorcykel

2. Beskrivelse :

motorcykelrelaterede emner

3.1 Fundats : Nyhedsformidling og debatforum mellem organisationer,
klubber, og enkeltpersoner med interesse for motor-
cykler.

Emnerne kunne f.eks. v†re :
- Afgifter p… motorcykler
- Lovgivning
- K°resikkerhed
- Visse politimestres forbud mod tr†f
- Om at k°re !
- Og alle de andre ting som "motorcykel folket" m…tte
finde interessant.

3.2 Ûnskes ikke : K°b og salg henvises til dk.loppemarked.motorcykel

4. Begrundelse : Der er et helt klart behov for et forum for motor-
cykelfolk p… Nettet. De eksisterende fora er lands-
d†kkende blade som f.eks Touring Nyt og DMC-Bladet.
Diskussionerne foreg…r dog ikke s†rligt flydende, da
bladene kun udkommer 8-12 gange …rligt. Et forum p…
Nettet vil kunne fjerne denne tr†ghed og skabe grobund
for yderligere snak mellem mc'ister i hele Danmark.

Jeg har gennem mit arbejde med et par mc sites f…et en
del henvendelser fra folk ang…ende diverse motorcykel-
emner. Dette bekr†fter behovet for denne gruppe. Jeg
ogs… modtaget °nsker om formidling af k°b og salg. Se
OTD for dk.loppemarked.motorcykel.

De n†vnte sites er :
MCTC :
http://www2.dk-online.dk/users/hyldal/mctc/index.htm
PMC :
http://www.nrg.dtu.dk/studenter_liv/pmc/index.htm

5. Moderering : Nej

6. Forlagsstiller : Lars Hyldal. E-mail : hyldal@dk-online.dk

7. Afstemningstidsrum
29-4-1997 - 20-5-1997

8. Afstemningsadresse

dk.fritid.motorcykel@sunsite.auc.dk
------------------------

Jowjow Det næste emne handlede om dæk og var krydspostet mellem dfm,
nam og sfm, der var nok ikke helt så stor mulighed for svar dengang.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 12-11-02 23:17

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Jep, de tre år jeg har været med herinde har jeg da også lært helt vildt
> meget

Ja det har du da Jes, for du har da også efterhånden lært at drikke og holde
dig vågen :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-02 23:11

m.grewy wrote:

> Ja det har du da Jes, for du har da også efterhånden lært at drikke og
> holde dig vågen :)

Høhøhø
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 13-11-02 00:53

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> wrote in message
> Claus Rittig: 363 indlæg
> Armand: 337 indlæg
> Henrik (raptor) 232 indlæg
> Bernhard: 170 indlæg
> Wheeler: 170 indlæg

Når så man ved at Bernhard og Wheeler er sammen person, kan man se hvad der
sker hvis man køber en gammel RD...

Jens
RD

Fra : Bernhard

Dato : 13-11-02 08:40

"Jens Blaabjerg

> Når så man ved at Bernhard og Wheeler er sammen person, kan man se hvad der
> sker hvis man køber en gammel RD...
> >
> Jens
> RD

Jepper - jeg kunne vist have nået at skifte pakdåser (+lejer) et par
gange i motoren på den tid...

Egentlig underligt, at jeg ikke har trukket dig med op i "top-5", med
alle de indlæg du har besvaret ;-]

Bernhard Wheeler

http://dfm.divvy.dk/?id=65

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-11-02 08:54

Jens Blaabjerg (replace xxx with news2 to reply) wrote:
> Når så man ved at Bernhard og Wheeler er sammen person, kan man se hvad der
> sker hvis man køber en gammel RD...

Det er da ikke sket for mig endnu :)

mvh Hans, der hader vinter... *suk*

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Denise

Dato : 13-11-02 09:38

også hilsen herfra
(misserne kigger med engang imellem og får også skrevet lidt, men det
plejer jeg at slette)

Fra : Denise

Dato : 13-11-02 10:09

Øh, forkert sted, er rettet

Fra : Armand

Dato : 13-11-02 19:06

> Øh, forkert sted, er rettet

Næh!
Jeg fik da begge ind hér kl. 18!!

Du regner måske en tilsendelse til rette gruppe for at være en rettelse;
men man kan altså godt selv(!) slette sine indlæg!

Prøv at markere et af dine egne indlæg (nærværende?) og vælg "meddelese"
og find dér kommandoen "slet indlæg"

--
Armand.

Fra : Denise

Dato : 13-11-02 20:05

> [...]
> men man kan altså godt selv(!) slette sine indlæg!
>
> Prøv at markere et af dine egne indlæg (nærværende?) og vælg "meddelese"

Tak, nu er det prøvet, så må jeg se om det forsvinder
Hilsen Denise

Fra : Armand

Dato : 14-11-02 00:19

> Tak, nu er det prøvet, så må jeg se om det forsvinder

Det gør det ikke!
For det ligger allerede på din, såvel som min og sikkert også
adskillelige andres, harddisk. Og sidstnævnte kan du jo ikke sådan lige
slette fra.
Men stol blot på at den/de er væk, og at de der først åbner indlægget/ne
herefter ikke får dem at se!!

--
Armand.

Fra : Denise

Dato : 15-11-02 18:09

> [...]
> slette fra.
> Men stol blot på at den/de er væk, og at de der først åbner indlægget/ne

S'følgelig
Hilsen Denise

Fra : Armand

Dato : 16-11-02 10:52

> S'følgelig

Ikke SÅ selvfølgelig for mange, og jeg kunne jo ikke vide at du var både
katte og IT -nørd!

--
Armand.

Fra : Denise

Dato : 16-11-02 15:50

> Ikke SÅ selvfølgelig for mange, og jeg kunne jo ikke vide at du var både
> katte og IT -nørd!
>
> --
> Armand.

Hej Armand
Må jeg så være fri, jeg er hverken den ene eller anden nørd

Kattene er jo en del af familien og selv om jeg elsker dem, er jeg da ikke "
nørded" med dem.

EDB beskæftiger jeg mig med fordi det tiltaler min logiske sans og fordi jeg
ikke kan finde andet der giver så god en løn, mere er der ikke i det. At jeg
så samtidig beskæftiger mig med noget specialiseret og ret spændende
indenfor EDB, er da kun et ekstra plus. Men der var da andre ting, jeg kunne
tænke mig at beskæftige mig med, hvis jeg havde "råd" til det, så mere
"bidt" er jeg da heller ikke af EDB, det er en levevej.

Så nørded nej, hverken på den ene eller anden måde

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-11-02 22:26

> [...]
> tænke mig at beskæftige mig med, hvis jeg havde "råd" til det, så mere
> "bidt" er jeg da heller ikke af EDB, det er en levevej.

Jeg hørte for nylig en bekendt udtale: Arbejde, det er noget jeg gør for at
finansiere min fritid. Jeg har tænkt over det - jeg tror jeg har det på
samme måde. Gu er edb da en dejlig måde at skærpe hjernen på mens man tjener
penge, nærmest som at spille skak og blive betalt for det. Men kom nogen og
gav mig 100 millioner, så ville jeg hurtigt eje (og skamkøre) så mange
køretøjer at jeg ikke havde tid til systemudvikling.

Rittig
(Let nørdet)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 17-11-02 18:30

> [...]
> gav mig 100 millioner, så ville jeg hurtigt eje (og skamkøre) så mange
> køretøjer at jeg ikke havde tid til systemudvikling.

Sådan får mange mennesker det nok med deres erhverv efter en tid. Måske
starter det som en drøm, der går i opfyldelse - Yes! Så fik man endeligt det
job, man havde drømt om! Men når drømmen bliver hverdag, går magien af den.
En dag forstår man måske slet ikke længere, hvad det egentligt var, man
drømte om.

Kun hos Toyota har de bevaret gejsten - hvis reklamerne da ellers taler
sandt

--
Jørgen

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-11-02 12:42

> [...]
den.
> En dag forstår man måske slet ikke længere, hvad det egentligt var, man

Det tror jeg du har ret i. Det passer ihvertfald på mig.
Jeg kan huske en sjov episode fra min pure ungdom: Jeg læste til ingeniør på
Aalborg Universitet, boede på klubværelse, var på SU og alt det der. Min tid
gik med studier, og den smule tid der blev til overs blev delt ligeligt
mellem motorcyklen og at konstruere små elektroniske ting som jeg ikke anede
jeg havde behov for
Jeg var blevet irriteret over kvaliteten på de elendige loddekolber der var
på markedet (og som jeg havde råd til), og havde ytret det til familien. Så
en aften mens jeg skulle have noget færdigt, gik min loddekolbe i stykker.
Jeg ringede hjem til forældrene i Randers og klagede mig, mest i
frustration. Men min mor kendte en fra sit arbejde som... Og 3 timer senere
stod der en fremmed mand i mit værelse med en kanongod loddekolbe til mig.
Han var elektronikmekaniker og bare en af min mors arbejdskammerater, så jeg
bød ham på en kop te (jeg var studerende) og en sludder. Jeg undrede mig
meget over at han gad køre 2 timer tur/retur bare for at hjælpe en nødstedt
studerende med en ny loddekolbe (som jeg iøvrigt har endnu), men så sagde
han noget som jeg undrede mig endnu mere over i de næste uger. Han kunne jo
se at det jeg lavede på mit studie og i min fritid var stort set det samme.
Han sagde "Det går over. Det bliver hverdag en dag, og så er det ikke sjovt
mere, så er det bare et arbejde." Jeg var rystet i min grundvold over at
denne flinke mand var så desillusioneret og udbrændt at han havde tabt
gnisten! Og han virkede oprigtig overbevist om at jeg ville lide samme grå
skæbne! Men det vidste jeg da heldigvis ikke ville ske. Men jeg var
alligevel rystet, og tænkte meget over hvad han havde sagt. Jeg var nok lidt
skræmt.
Idag ved jeg at han ikke var udbrændt, og det han talte om ikke var nogen
grå skæbne. Han var bare en professionel, en dygtig håndværker. Jeg synes
stadig han kunne have formuleret det mindre skræmmende, men det han udtrykte
var jo bare at der er mere end een ting i livet der er vigtigt, det kan bare
være lidt svært at se indtil man passerer de 20.

Rittig
(Ups, vi kom vist lidt off topic... Sorry)

Fra : Armand

Dato : 18-11-02 16:45

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> [...]
nogen
> grå skæbne. Han var bare en professionel, en dygtig håndværker.

Jeg har for længe siden noteret mig nogle kloge ord indenfor mit
håndværk:
"Det er godt at have en hobby; men gør man sin hobby til sit arbejde, så
har man ikke længere nogen hobby og dét er ikke godt!"
Tunge ord som sidder fast på rygraden af mig!

--
Armand.
(ofte spurgt om hvorfor han ikke gør mere ved det der med motorcykler)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-11-02 16:58

> [...]
bare
> være lidt svært at se indtil man passerer de 20.

Det er jo så smukt formuleret!

Jeg kan dermed spare at fortælle min egen, næsten tilsvarende historie

Så er det bare man skal erkende, at der stadig findes masser af spændende
ting i Verden, man kan kaste sin interesse på (nogen bliver ligefrem gift
med dem ). De fleste skulle vel nok kunne findes en ny hobby, til
afløsning for den, der nu er blevet hverdag.

--
Jørgen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 18-11-02 16:10

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3dd6b717$0$14994$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Jeg hørte for nylig en bekendt udtale: Arbejde, det er noget jeg gør for
at
> finansiere min fritid.

Mig mig, det er en af mine.. vi har også denne: " I morgen skal jeg afsone
mit privatforbrug fra 8-16"
Det er nu mest i spøg, men der er jo alvor bag!

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 13-11-02 19:28

*GGGGGGGGGGGGGGGGG*

Godt gået Denise!!!!

Hans

Fra : Armand

Dato : 17-11-02 20:17

> [...]
>
> Ud af de sidste 10118 brevhoveder som tæller perioden 26.08.2002 kl.
> 21.30 -12.11.2002 kl. 16.35, har følgende skrevet indlæg:

Hæ!

Og jeg der beklagede ikke at kunne komme på gruppen fra mit arbejdseksil
i det KBH'ske i sept/okt. samt var på udlandsferie i ugerne forinden!

--
Armand.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 17-11-02 22:10

> Og jeg der beklagede ikke at kunne komme på gruppen fra mit arbejdseksil
> i det KBH'ske i sept/okt. samt var på udlandsferie i ugerne forinden!

Ja, det lykkedes dig da i dén grad at tage revance!

--
Jørgen