Andet multimedie
bentjuul 3670
ill. 9.0: kan ikke skalere?
Fra : hbs

Dato : 12-11-02 18:20

Jeg har været ved at lave noget i illustrator, og "pludselig" kan jeg ikke
længere skalere hverken bogstaver eller figurer ved hjælp af pilen/musen,
men kun flytte på det der er markeret?

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 21:32

hbs skrev:

> Jeg har været ved at lave noget i illustrator, og "pludselig" kan
> jeg ikke længere skalere hverken bogstaver eller figurer ved hjælp
> af pilen/musen, men kun flytte på det der er markeret?

Hmm, kan det tænkes at du er kommet til at slå bounding boxen fra?
Ctrl + Shift + B på en pc eller brug View-menuen og Show Bounding
Box.

Madsen.