Andet multimedie
bentjuul 3670
ill.9.0: stiplet linie ønskes væk?
Fra : hbs

Dato : 12-11-02 18:08

Når jeg laver en nyt dokument uanset størrelse, får jeg en stiplet firkant
på skærmen svarende til en A4 størrelse. Er der en venlig sjæl, der kan
fortælle hvordan jeg får den stiplede linie væk?

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 21:32

hbs skrev:

> Når jeg laver en nyt dokument uanset størrelse, får jeg en stiplet
> firkant på skærmen svarende til en A4 størrelse. Er der en venlig
> sjæl, der kan fortælle hvordan jeg får den stiplede linie væk?

Den stiplede linie er hvad din printer kan gå til. Den slår du fra
med View > Hide Page Tiling. Hvis det er selve omridset på A4-arket
du tænker på så slår du det fra med View > Hide Artboard.

Madsen.