Køb da i butikken! :) [LOTR Spec.Ed. DVD]
Fra : Kong Kent

Dato : 12-11-02 16:54

Hejsa

Jeg kan se, at en del af dem der forudbestiller via internettet har
problemer med at få leveret deres vare. Så er det kun jeg kan sige, at i
Hjørring kan man i en butik forudbestille *alle* danske Region-2 udgivelser
til indkøbspris.

Så jeg var lige nede og hente 4-disk versionen af LOTR i dag til den nette
sum af 400,-

Nice!! :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : HKJ

Dato : 12-11-02 17:08

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote in message
> [...]
> til indkøbspris.
>
> Så jeg var lige nede og hente 4-disk versionen af LOTR i dag til den nette

Jeg så den amerikanske udgave igår, den betalte jeg 25 pund for (lidt over
300 kr) ved FutureEnt, der var ingen problemer.

Efter at have set den syntes jeg også at denne udgave er bedre end
biografversionen.

Fra : Kong Kent

Dato : 12-11-02 17:14

> Efter at have set den syntes jeg også at denne udgave er bedre end
> biografversionen.

Nu må du ikke fortælle hvordan den slutter, for jeg skal se den i aften
*LOL*

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 12-11-02 23:40

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med at få leveret deres vare. Så er det kun jeg kan sige, at i
> Hjørring kan man i en butik forudbestille *alle* danske Region-2

Hvis du mener Pladehuset i Hjørring, så er den da ikke videre god. Billigt
er der bestemt heller ikke derinde.

> Så jeg var lige nede og hente 4-disk versionen af LOTR i dag til den nette
> sum af 400,-

Jeg har bestilt min på nettet fra DVDPusheren og fået den - som en af de
få - til 395,-. Bare se der, en hel femmer sparet

Fra : Michael Westi

Dato : 13-11-02 20:40

Mads Holmsgaard Eriksen <mhe@smartazz.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dd1834f$0$63954$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg har bestilt min på nettet fra DVDPusheren og fået den - som en af de
> få - til 395,-. Bare se der, en hel femmer sparet

Jeg fik også min hos DVDpusheren. Kom i dag. Men til 389,- Æv Bæv. 6,-
yderligere sparet.
Til gengæld måtte jeg sende den retur. Splitterne til disk 2
manglede(fabriksfejl) Så den var ridset. Retur med lortet. 19,- i porto. Det
bliver en dyr omgang

Kunne ligeså godt ha´ købt den i en butik.

Og jeg skulle bruge den i morgen sammen med vennerne. Aflysning osv.
Fuc.....

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Madmanden

Dato : 13-11-02 22:14

> Jeg fik også min hos DVDpusheren. Kom i dag. Men til 389,- Æv Bæv. 6,-
> yderligere sparet.

Heh, også her. Koster dog vist 'kun' 379,- nu.

Fra : Michael Westi

Dato : 14-11-02 01:18

Og hvis du nu må sende den tilbage fordi lortet er i stykker. LOL

--
Madmanden <madmanden @ oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dd2c090$0$63856$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Madmanden

Dato : 14-11-02 12:54

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_YBA9.601$_d6.4771@news.get2net.dk...
> Og hvis du nu må sende den tilbage fordi lortet er i stykker. LOL

Nej, min version er nu 100% ok, så der er dømt total fryd. Lækker, lækker
udgivelse.

Mvh.
Christian

Fra : Kong Kent

Dato : 13-11-02 18:12

> udgivelser
>
> Hvis du mener Pladehuset i Hjørring, så er den da ikke videre god. Billigt
> er der bestemt heller ikke derinde.

Nope. Det er videoudlejningsbutikken i Jernbanegade. Den hedder "Knox
City" - og alle medlemmer kan bestille dvd-film hjem til indkøbspris mod
forudbetaling. Fed gestus til alle os trofaste kunder.

> Jeg har bestilt min på nettet fra DVDPusheren og fået den - som en af de
> få - til 395,-. Bare se der, en hel femmer sparet

hmmm... øv!