Når Man nu har fundet "sin" Mc.....
Fra : H;P

Dato : 12-11-02 16:35

Hejsa´ Alle.

og ikke lige har råd til bæstet fra ny, så må man finde noget brugt. Men
Motard-mc´ere er nok ikke det der er solgt mest af i DK. Men der findes nok
nogen alligevel, så søg og du skal finde.............nada. Kun nye maskiner
der er langt udenfor hvad der er råd til, eller muligheden for at importere
selv og få en afgift i nakken :-/.
Nå hvad så med at ombygge en off-road´ er en bette smule, hvordan er regler
& paragraffer for det ?. Nogen der vil pege mig i den rigtige retning med
lidt info på nettet.
Også lige på falderebet, så i kan få ideen om hvordan jeg (virkelig godt)
kunne tænke mig _mc´en_ skal se ud !

http://www.husqvarna.it/supermotard/prodotti2k2_sm400r.html

http://www.husqvarna.it/supermotard/prodotti2k2_sm570r.html

Ideer & Forslag modtages med glæde

Venlig Hilsen Herfra

H;P
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Følg med hvordan det går med Mc-Kortet

hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com
(o: 300 Ccm & 2 Takter til TAK ! ! !

Fra : Mads Stetter

Dato : 12-11-02 18:10

---------SNIPSEN-------

> http://www.husqvarna.it/supermotard/prodotti2k2_sm400r.html

> [...]

Hvilken prisklasse ligger vi i?

Måske en brugt WR200 kunne være aktuel?

Nå, men tror helt sikkert ikke det varer længe inden Rittig, Lindholt, eller
en anden motortosse kommer med et kvalificeret bud til dig!

MVH Mads Stetter
RF400R (Som står i gløngøre... snøft)

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-11-02 22:17

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ---------SNIPSEN-------

> Måske en brugt WR200 kunne være aktuel?

Ja, en af de 6 der er i landet er vist til salg for tiden.

> Nå, men tror helt sikkert ikke det varer længe inden Rittig, Lindholt,
eller
> en anden motortosse kommer med et kvalificeret bud til dig!

Det er ikke så svært.
Glem reglerne, de er alligevel kun til besvær.
Køb en god indregistreret enduro eller off-roader med nok power - power er
vigtigt for en motard. Køb et brugt hjulsæt fra en moderne sportscykel, og
find en smed eller drejer der kan overtales til at lave tilpasningerne. Det
gjorde jeg. Jeg købte en 2 år gammel KTM til en fandens masse penge. Så
købte jeg et sæt TZR125RR hjul i perfekt stand til 1500,- og så fik jeg en
kammerat til at lave beslag og bøsninger, det kostede også 1500,- så jeg
endte med en nydelig motard i den voldsomme ende til en pris på: Cyklen +
3.000,-

Så snart jeg får nosset mig sammen til det, kan billeder ses på JD's
motard-site. Spørg også JD, han har en stor viden om emnet.

Rittig