Billeder fra Skagens Rally?
Fra : Claus Nedergaard Jac~

Dato : 12-11-02 15:53

Hej gruppe

Jeg har engang i TV set et klip om nogle herlige mennesker, der tøffer
landet rundt på nogle herlige gamle motorcykler og ender i Skagen. Det
hedder vistnok "Skagens Rally". Jeg savner nogle billeder fra arrangementet
til en præsentation i anden sammenhæng, men har ledt forgæves på nettet.
Nogen der kan hjælpe med et link el.a.?

Mvh.
Claus Jacobsen, Odder
Yamaha Virago XV 535
(Udbyt "3" med "2" i mailadresse for at svare direkte).

Fra : T.T.Toft

Dato : 12-11-02 22:51

Du kan bl.a. både læse om arrangementet, se priser og placeringer m.v. +
billeder på Danmarks Veteran Motorcykleklub's hjemmeside
http://www.dvm.dk/gallery/menu.asp?menu=62

M.v.h.
Thomas Toft

Fra : Claus Nedergaard Jac~

Dato : 13-11-02 02:15

Alle tiders, det var lige det, jeg stod og manglede.

Mvh.
Claus