Manglende LOTR Modtagelse ?
Fra : Simon Pedersen

Dato : 12-11-02 14:48

Hej
Jeg havde egentlig regnet med at sidde og se LOTR hele dagen idag. Men det
lader til at jeg bliver snydt for den oplevelse. For posten kiggede bare
forvirret på mig, da jeg, ruskende i hans krave, påstod at han havde mere
til mig end han ville ud med.

Det var Boxed Edition bestilt fra shopeasy.dk (Hvis hjemmeside forøvrigt er
foruroligende nede)
Er der andre der ikke har modtaget ? Har folk der bestilte fra
dvdpusheren.dk modtaget ?
Find selv på flere spørgsmål og følg med i den spændende udvilking lige hér
i tråden

Mvh
Sap

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 12-11-02 15:03

Simon Pedersen:

> [...]
>dvdpusheren.dk modtaget ?
>Find selv på flere spørgsmål og følg med i den spændende udvilking lige hér

Jeg har heller ej modtaget FotR (se tråd andetsteds). I min bog hedder
synderen dvdoo.dk men forbrydelsen er den samme. Jeg sidder nu bare tilbage
med sådan en "jeg tænkte det sgu nok" fornemmelse...

Hos dvdoo.dk har man valgt at trække pengene allerede så kunderne ikke bare
kan købe filmen i en alm. butik uden en masse bøvl. Der er jo også den
mulighed at de simpelthen først selv har fået filmen idag og så sendt
den videre. Det er bare ikke acceptabelt alligevel.

Jeg tror lektien er: Lad være med at forudbestille. Ihvertfald hos firmaer
der alligevel ikke lever op til deres løfter, jvf. dvdoo's "forudbestil
filmen og få den på udgivelsesdagen".

Men hvis min film heller ikke kommer imorgen så tager jeg bøvlet og opgøret
med dem. Stay tuned... :)

Mvh Jesper

Fra : ottesen

Dato : 12-11-02 18:31

"Jesper B. Nielsen" <no@nomail.dk> wrote in message
> [...]

tilbage
> med sådan en "jeg tænkte det sgu nok" fornemmelse...

Har _lige_ modtaget min Collector's Box fra Dvdoo. Jaaa det skal blive
godt...Havde ellers ikke regnet med at den kom i dag alligevel..Havde
ovenikøbet planlagt at smutte i biografen og se The Sum of all Fears...tsk
tsk....

/Ottesen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 12-11-02 20:52

"Jesper B. Nielsen" <no@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der alligevel ikke lever op til deres løfter, jvf. dvdoo's "forudbestil

Nu kan dvdoo og shopeasy jo ikke sende varen før de får den leveret af
distributøren.
Så vidt jeg er orienteret har SF ikke leveret til shopeasy til tiden, og
derfor er de
først blevet afsendt idag. Jeg har idag modtaget mail om at min box er på
vej.

/Brian

Fra : Rolf Nordahl

Dato : 12-11-02 15:07

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre der ikke har modtaget ? Har folk der bestilte fra
> dvdpusheren.dk modtaget ?
> Mvh
> Sap

Jeg har bestilt fra pusheren og har heller ikke modtaget, grrrrrrrrrrrrr :(
Han har dog afsendt den i går så ansvaret ligger ene og alene hos pest.dk

mvh
Rolf Nordahl

Fra : Madmanden

Dato : 12-11-02 15:54

Jeg har bestilt hos DVDpusheren.dk og har heller ikke modtaget noget. :'(

*curses PestDK*

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-11-02 16:08

"Madmanden" <madmanden @ oncable.dk> writes:

> Jeg har bestilt hos DVDpusheren.dk og har heller ikke modtaget noget. :'(

De var en måned om at levere BTTF-boxen og Simpsons sæson 2, selv om
de var "på lager"[1]. Jeg fik dem først efter anden rykker.

[1] Da jeg rykkede efter en uges tid viste det sig at Simpsons var
udsolgt men på vej. Det gad de ikke informere mig om af egen
kraft.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Mennesker kan ikke få nå at få mere end 6 børn,
The RockBear. ((^)) da de kun kan amme en af gangen."

Fra : Simon Pedersen

Dato : 12-11-02 16:19

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> [...]
:'(

> [...]
>
> [1] Da jeg rykkede efter en uges tid viste det sig at Simpsons var
> udsolgt men på vej. Det gad de ikke informere mig om af egen
[SNIP]

Ok. Var ellers af den opfattelse af pusheren var meget gode til at
informerer om den slags ting (tænker her også på deres nyhedsmail m.v.)

Angående min egen erfaring med shopeasy.dk, slap jeg det forsvarsløse
postbud og sendte en mail til dem.
De kom med det meget hurtige, men noget kryptiske svar :
"Den er på vej til dig i dag."

Sap

Fra : Simon Pedersen

Dato : 12-11-02 17:38

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> forvirret på mig, da jeg, ruskende i hans krave, påstod at han havde mere
[SNIP]

Har faktisk snakket med en del der har købt deres Boxed Edition ganske
normalt i butikkerne.
Er dette 100 % den samme version som ellers kunne bestilles online ?
Fik at vide at der var 5000 nummereret og efter det var det slut ??

SaP

Fra : Herold

Dato : 12-11-02 18:05

> Det var Boxed Edition bestilt fra shopeasy.dk (Hvis hjemmeside forøvrigt
er
> foruroligende nede)

Er det den med bogstøtterne? Jeg er urolig for at min ligger og venter på
mig derhjemme, men det var den fra Dvdoo.

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 12-11-02 19:03

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre der ikke har modtaget ? Har folk der bestilte fra
> dvdpusheren.dk modtaget ?

Hej
Jeg har også bestilt hos dvdpusheren.dk og har heller ikke fået min....
: - )
Det undrer mig, da jeg i fredags fik en mail fra dvdpusheren.dk hvor de
bl.a. skriver:
"Dvd Pusheren sidder i skrivende stund og kigger på 2 paller med Ringenes
Herre - den ene - nemlig Collectorboxen med de 2 gipsstatuer er jo længe
udsolgt desværre, men den anden som indeholder den udvidede version findes
ad libitum, og det er nu du skal slå til hvis du har planlagt at pjække på
tirsdag..... da vi sender begge hold ud mandag."

Hvis jeg tjekker status på min ordre på deres hjemmeside, så får jeg at vide
at ordren er "under ekspedition", det bliver jeg jo ikke meget klogere af.
Jeg giver dem indtil i morgen, ellers må jeg vist hellere få sendt en mail
afsted!

mvh
Mikael Kongensholm Nielsen

Fra : Madmanden

Dato : 12-11-02 20:02

Mikael Kongensholm <mikael.kongensholm@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aqrflk$4lg$1@sunsite.dk...
> Hvis jeg tjekker status på min ordre på deres hjemmeside, så får jeg at
vide
> at ordren er "under ekspedition", det bliver jeg jo ikke meget klogere af.

Hmm, hos mig siger den "afsluttet" - men jeg fik heller ikke filmen i dag.
Oh well, jeg må bare vente til i morgen - hvor jeg også har bedre tid til at
se hele svineriet.

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 12-11-02 20:20

"Madmanden" <madmanden @ oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm, hos mig siger den "afsluttet" - men jeg fik heller ikke filmen i dag.

Hej

Det skal nu siges at jeg også har bestilt Star Wars Episode 2 sammen med,
men dvdpusheren skrev i føromtalte mail at de ikke ville vente med at sende
LOTR til Star Wars Episode 2 udkommer på torsdag, men sende dem hver for
sig. Det er nok derfor at ordren ikke står som "afsluttet", men som "under
ekspedition", kunne jeg forestille mig.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-11-02 23:26

On Tue, 12 Nov 2002 14:48:23 +0100, "Simon Pedersen"
> [...]

>dvdpusheren.dk modtaget ?
>Find selv på flere spørgsmål og følg med i den spændende udvilking lige hér

Min levering fra R1DVD kom som forventet idag

Morten
morten@bowman.dk

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 20:39

Fra : Simon Pedersen

Dato : 13-11-02 20:39

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message

> Også min. Lækker DVD.
>
> --
> /Martin Helbo
> www.thedude.dk

Jeg har stadig ikke fået min fra shopeasy.dk...

SaP

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-11-02 21:57

On Wed, 13 Nov 2002 20:39:05 +0100, "Simon Pedersen"

Hvem ved om du får den?
http://www.shopeasy.dk/index.asp?id=DVD-00100
Closed for buisness her kl. 22

Morten