Slow cooker -- hvor?
Fra : Mikkel Winther

Dato : 12-11-02 14:22

Vær hilset.

Hvem ved hvor i København eller på nettet jeg kan købe en Crock-Pot slow
cooker? på <www.crockpot.com> vil de kun sende dem til USA og Canada, og jeg
har ikke kunnet finde nogen i diverse køkkenafdelinger og
specialforretninger.

Hvorfor er sådan nogle egentlig ikke blevet populære i Danmark?

m.
--
"Well I give us about 20 minutes before our first ass-raping."
from "Road Trip", 2000

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-02 16:58

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> m.
> --
> "Well I give us about 20 minutes before our first ass-raping."

Jeg har kigget mig omkring i DK uden held, og endte med at tage en med hjem
fra London i håndbagagen....Købt hos Argos (katalogmarked, der ikke sender
til DK) og den fungerer fint.

Hele fordelen ved "slow-cooking" kan jo alternativt opnås i ovnen, sat på
105 grader....men jeg er nu glad for min elektriske crock-pot!

Mvh.
H.

Fra : Mikkel Winther

Dato : 13-11-02 01:00

In <news:3dd12521$0$137$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Henrik babbled:
> [...]
> med hjem fra London i håndbagagen....Købt hos Argos (katalogmarked,
> der ikke sender til DK) og den fungerer fint.

Ja, jeg ender nok også med at tage en med hjem fra udlandet. Mærkeligt at
danskerne ikke gider være med...

> Hele fordelen ved "slow-cooking" kan jo alternativt opnås i ovnen,
> sat på 105 grader....men jeg er nu glad for min elektriske crock-pot!

Jeg tror ikke jeg ville have lyst til at efterlade ting i min ovn hele
dagen, på en eller anden måde føler jeg mig mere tryg ved en Crock-Pot.

m.
--
"There's just some things in life you got to do. Don't mean you have to like
it."

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 15-11-02 05:51

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> skrev i en
meddelelse...

> [...]
> køkkenafdelinger og specialforretninger.
>
> Hvorfor er sådan nogle egentlig ikke blevet populære i Danmark?

Mon ikke du kunne få en lille aftale med vor mand USA, Lars Ehlers i
San Francisco, her i gruppen. Man kunne evt. sende penge Over There i
et registeret brev, så Lars derefter kunne købe potten og sende den
til Danmark som en gave el. lign. Det vil han måske gerne gøre, hvis
han får lidt for det.

Bare en idé!

Her er hans adresse:

Lars Ehlers
San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com
Fritid: http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm
mailto:ehlers@hotmail.com

--
Mvh.
Peter W. Bosse

RIGTIGE MÆND KOGER ÆG!
Mange mænd kan ikke finde ud af at koge et æg; de går mere op i deres
udseende end hvordan man laver mad.
www.infopaq.dk/default.asp?src=nyhedsbrev&artno=74150&Cat=5