Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop og illustrator i win2k
Fra : Martin

Dato : 01-03-01 15:00

hej

jeg har lige installeret windows 2000. da jeg så skulle til at bruge
illustrator 9 kørte det kanon langsomt, det var umuligt at bruge, jeg har en
PIII 800 mhz og 128 RDram så det burde da ikke være det da jeg har en
kammerat der kører illustrator 7 på en 400 mhz med 128 SDram. er det nogle
indtillinger der skal ændres, eller noget andet jeg kan gøre?

/Martin

Fra : Madsen

Dato : 01-03-01 15:05

"Martin" <helbo@webhiker.dk> skrev:

> [...]
> kammerat der kører illustrator 7 på en 400 mhz med 128 SDram. er det nogle
> indtillinger der skal ændres, eller noget andet jeg kan gøre?

Illustrator 9.0 i første udgave var en del langsommere end sine
forgængere. Der er i mellemtiden kommet en version 9.01 og
9.02. Har du prøvet dem?

Kan hentes her i UK udgave:
<http://www.adobe.com/support/downloads/ilwin.htm>

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Jesper Johansen

Dato : 01-03-01 20:23

Illustrator 9 er SÆRDELES glad for en stor, ren scratch-disk...

JJ

Fra : Cojab

Dato : 21-03-01 12:35

Hejsa Martin

Det kan også være hvis du har Norton antivirus kørenden, det er noget der
tager mange krafter i windows 2000. Jeg har selv haft problemer med en
langsom maskine i win2000 bla. da jeg skulle starte Adobe PhotoShop, men jeg
kom frem til at Norton tog meget, så nu har jeg skrifte virusscanner så nu
kører det meget bedre :) Ok, nu kender jeg så ikke lige Ilustrator 9, så jeg
ved ikke om det er tungt at kører, men jeg håber du kan få løst dit problem.
Nu kom jeg da med et forslag.

--
Med Venlig Hilsen (Regards)
Jakob Bøgh