Andet multimedie
bentjuul 3670
Vektoriseringsprogram - freeware
Fra : rcn

Dato : 12-11-02 11:14

Er der nogen, der kan henvise mig til en site med et freewareprogram,
der kan konverterer punktopbyggede billeder til vektoropbyggede
tegninger?

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-11-02 22:25

"rcn" <rcn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan henvise mig til en site med et freewareprogram,
> der kan konverterer punktopbyggede billeder til vektoropbyggede
> tegninger?

Det eneste jeg kender er Adobe Streamline, det er dog ikke freeware som du
skriver, men du kan muligvis hente en trial version.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Fritz Gundgaard Knud~

Dato : 13-11-02 22:42

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev
<KLIP>
"rcn" <rcn.news@kandu.dk> skrev
<KLIP>
> [...]
> >
> Det eneste jeg kender er Adobe Streamline, det er dog ikke freeware som du
> skriver, men du kan muligvis hente en trial version.

http://www.algolab.com/

er der en mulighed.

med venlig hilsen

Fritz Gundgaard Knudsen