Pas på glatte brosten!
Fra : Buck

Dato : 12-11-02 08:59

Når jeg kører til skole på min CZ kører jeg altid ned gennem Sønderborg
Centrum (den kan ikke trække sig op over den store bro), men her til morgen
havde jeg en noget ubehagelig oplevelse dernede...
I svinget ved rådhustorvet var brostenene temmelig glatte af regnen, og
cyklen skred væk under mig så jeg måtte tage svinget i ægte speedway-stil
med en fod i jorden og et godt tag i cyklen.
Det var nær gået galt, og folk kiggede da osse da det på en eller anden
mærkelig måde lykkedes mig at få styr på cyklen, rette den op og køre videre
som om intet var hændt.

Så lige en advarsel til de vikinger der endnu ikke har stillet cyklen væk:
Pas på med at undervurdere våde brosten!

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-11-02 10:57

> Så lige en advarsel til de vikinger der endnu ikke har stillet cyklen
væk:
> Pas på med at undervurdere våde brosten!

Og de hvide striber ...

/A - der var ved at få streger i underbokserne her til morges da
baghjulet dansede lidt sidelæns ved et vognbaneskift i et sving med
~90km/t

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-11-02 19:37

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:aqqjh6$a2s$2@sunsite.dk...

> [...]
>
> /A - der var ved at få streger i underbokserne her til morges da
> baghjulet dansede lidt sidelæns ved et vognbaneskift i et sving med

....Og sand, grus, olie, nye veje, kloakdæksler, bananskræller, en pause i
saltbilens arbejde, eller at den slet ikke har været der, og...og....og....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 12-11-02 11:12

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse news:aqqcdf$2fi$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Så lige en advarsel til de vikinger der endnu ikke har stillet cyklen væk:
> Pas på med at undervurdere våde brosten!

Jeg oplevede det samme i August måned en regnvåd Fredag aften i Haderslev,
der måtte jeg osse konkludere
at de er nogen glatte sataner ( det kostede mig ca 3000 kr)
Heldigt at der ikke skete mere end hvad et par rene underbukser kan klare

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 adskilt + Aprilia Sonic '99)

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-02 11:52

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:aqqjum$c8s$1@sunsite.dk...

> ( det kostede mig ca 3000 kr)
> Heldigt at der ikke skete mere end hvad et par rene underbukser kan klare

....det var nogle dyre underbukser...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)