Temaaften: Java- og Unixbaseret webudvikli~
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 12-11-02 00:21

Hej gruppe

Så er der nyt til de af jer der bruger Unix og Mac - eller bare ønsker
at vide mere.

Torsdag d. 21/11-2002 klokken 19.30 åbner MacØstjylland for endnu en
temaaften.

Underviseren er Thorbjørn Ravn Andersen, fra Unixsnedkeren.dk.

Foredraget vil demonstrere hvordan Thorbjørn Ravn Andersen bruger Mac OS
X som komplet udviklingsplatform til at lave Java-baserede webløsninger,
som et alternativ til de mere traditionelle Apache+PHP/Perl løsninger,
samt hvordan det underliggende Unix-system giver mulighed for let at
automatisere opgaver i denne sammenhæng med Perl, crontab, make mv.

Du kan melde dig til arrangementet på klubbens hjemmeside på
nedenstående link. Vær opmærksom på at der er plads til ca. 30 deltagere
- og først til mølle princippet gælder.

Se mere info på: http://www.macoestjylland.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 12-11-02 13:03

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> skrev:

>Torsdag d. 21/11-2002 klokken 19.30 åbner MacØstjylland for endnu en
>temaaften.
>
>Underviseren er Thorbjørn Ravn Andersen, fra Unixsnedkeren.dk.

Det må da være et gratis arrangement
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-11-02 13:14

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Det må da være et gratis arrangement

Jada. Jeg havde ikke regnet med at du skulle have betaling.
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-11-02 10:58

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> Jada. Jeg havde ikke regnet med at du skulle have betaling.

Jeg må gumle det i mig igen. Betingelserne for at blive sluppet ind
står på http://www.macoestjylland.dk/kursus-beskriv.html

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 12-11-02 13:15

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Det må da være et gratis arrangement

Når du har læst og godkendt OpenAften licens betingelserne!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 02-12-02 13:23

Christian Bech wrote:

:
> Det må da være et gratis arrangement

Ja for alle medlemmer af MacØstjylland!
Der ER en fordel ved at være medlem og bidrage til foreningen.

Arrangementet var faktisk en succes!

En PC unix mand blev lige konverteret.

+ 4 nye medlemmer den aften.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-11-02 13:14

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> writes:

> Underviseren er Thorbjørn Ravn Andersen, fra Unixsnedkeren.dk.

Her er der en slåfejl. Jeg har sagt ja til at holde et foredrag.