Hvilken science fiction film...
Fra : No Humor Man

Dato : 12-11-02 00:06

.... eller serie.

Først vil jeg lige undskylde at jeg ikke så filmen eller serien, men så
klippet i et program om diverse science fiction film (måske også serier)
gennem tiden på enten DR1 eller TV2 for et par år siden. Selve klippet
viste et øde landskab, en ruinhob, og igennem det vader en kæmpe trebenet
kampmaskine - ala maskinerne fra Tripoderne eller Klodernes Kamp (bogen) - i
en skrå vinkel fra venstre side af billedet mod højre, væk fra kameraet.
Jeg kan ikke huske om filmklippet var i sort/hvid eller om det bare var
dunkelt/aftentid.

Ønsker inderligt at finde ud af hvor klippet kommer fra, og jeg var så
uheldig ikke at tjekke hvilke film der var vist klip fra i programmets
rulletekster. Håber der er nogen der ved hvad jeg snakker om, men på
forhånd tak. .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Morten DH

Dato : 12-11-02 19:05

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uheldig ikke at tjekke hvilke film der var vist klip fra i programmets
> rulletekster. Håber der er nogen der ved hvad jeg snakker om, men på

Måske er det den her, den blev i hvert fald vist på dansk tv i december
sidste år: http://us.imdb.com/Title?0107979