VITS - Stovildjagt!!
Fra : Martin_P

Dato : 11-11-02 23:35

DEn er sq lidt god - og det lugter lidt af jagt...

En 70 år gammel mand kommer til lægen for at få sin årlige
helbredsundersøgelse.

70 årig : Jeg er ellers blevet gift.

Lægen : Nå da

70 årig : Ja og det med en på 18 år.

Lægen : Det må jeg nok sige.

70 Årig : Ja og det bedste er at hun er gravid.

Lægen : Tillykke med det - Det minder mig om en storvildtsjagt jeg en
gang
var på - Vi gik inde midt i skoven og pludselig kommer der en kæmpe
bjørn
stormende mod mig - jeg griber bagud får fat på paraplyen og trykker,
den
folder sig ud - idet samme lyder et brag og bjørnen falder om.

70 årig : Det må have været en anden der skød.

Lægen : Præcis det er det jeg mener.

Sakset fra dk.snak.vittigheder

Martin_P

Fra : wheeler

Dato : 13-11-02 22:59

"Martin_P" <martin_pXXX@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> DEn er sq lidt god - og det lugter lidt af jagt...

LOL

Wheeler