PCI-X er begyndt at blive betalbart
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 11-11-02 22:56

Bemærkede lige at Proliant 380 er kommet i G3 version med Intel Xeon
2,8GHz og PCI-X support. Det synes jeg er lidt interessant. Er der
nogen der har haft lejlighed til at teste performance på PCI-X?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-11-02 11:28

> Bemærkede lige at Proliant 380 er kommet i G3 version med Intel Xeon
> 2,8GHz og PCI-X support. Det synes jeg er lidt interessant. Er der
> nogen der har haft lejlighed til at teste performance på PCI-X?

Så en dma demo igår hvor der blev kørt 450MB/sec over bussen fra en
framegrabber. Med 2 framegrabbere skulle ydelsen være ca 750-800 og den
teoretiske hastighed er 1G. Det var framegrabberproducenten (hvis navn
lige er væk) der viste demoen, og mb var et prototype "anonymt" dual
xeon.

/A