Dykning med børn i syd-Thailand
Fra : Gunnar Madsen

Dato : 11-11-02 22:42

Vi er 2 familier med børn i alderen 3 til 14 år der efter tre ugers rejse i
Nordthailand (jungle trek og sea safari) regner med at tage toget ned syd
på. Er der nogen der har gode ideer til hvor vi skal tage hen (gerne strand
og snorkling). Vi har ca. 10 dage inden vi skal med flyveren hjem igen.
På forhånd tak
Gunnar

Fra : Jan

Dato : 11-11-02 22:45

Gunnar Madsen wrote:
> [...]
> tage hen (gerne strand og snorkling). Vi har ca. 10 dage inden vi
> skal med flyveren hjem igen. På forhånd tak

Vi havde det rigtig godt på Ko Tao og Ko Phi Phi. Specielt Ko Tao

Ellers kan Ko Samui anbefales meget :)

/Jan

Fra : Leif

Dato : 11-11-02 23:38

helt ærlig er dette en joke indlæg..
Eller har i slet ikke set på hvad i har købt (*_*)
I skal på jungle trek i nord th. og sea safari på Koh Chang..

Samtidig efterlyser i steder med strand og snorkling og vil tage toget
sydpå... ???????
jae de har måske flyttet Koh Chang for nylig.. Men jeg tror det ikke..

Leif

Fra : Tina Marvi og Kevin

Dato : 12-11-02 07:32

d. 11/11/02 23:38 ytrede Leif i en overraskende velformuleret meddelse:

> [...]
> sydpå... ???????
> jae de har måske flyttet Koh Chang for nylig.. Men jeg tror det ikke..

Forklar venligst Leif?,
Fordi for mig giver det fint mening, hok chang ligger jo østpå ved grænsen
til cambodia, og der er ikke noget tog.
Det er derimod sydpå fra BKK
VH Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : John Andersen

Dato : 12-11-02 11:33

<cut>
> [...]
Forklar venligst Leif?,
Fordi for mig giver det fint mening, hok chang ligger jo østpå ved grænsen

Jeg er helt enig med Kevin, det er en god tur med toget fra
Bangkok til Trang eller lign.

Jeg kan varmt anbefale Koh Hai (meget børne venligt)
ellers er der Koh Lipe ...rigtig lækkert men lidt lang sejltur derud
(der går dog en hurtigfærge fra Satun...det tager ca. 2 timer og koster ca. 100,- kr/pr. prs.)
En rigtig lækker ø også er Koh Bulon (LÆS: ...TOTALT lækkert her !!!!)
....men igen...lidt ukomfortabelt at komme derud....
Hvis i gør...bør i bo på Pansand (søg på Google)

Rigtig god tur !
(jeg er ikke spor misundelig ....

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen