Den ultimative olie
Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-11-02 22:38

Sidder lige med Jem&bix reklamen. Der er tilbud på motorolie. Den må
være god for der står: "TEXACO X-1 10w-40. Slid og karoseribeskyttelse
samt renholdelse af motoren. Semisyntetisk olie, kan bruges til alle
benzin- og dieselmotorer. En supergod motorolie". Hvad mon det næste
bliver?.

Ib Jakobsen

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-11-02 00:03

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message
> være god for der står: "TEXACO X-1 10w-40. Slid og karoseribeskyttelse

hmm, karosseri beskyttelse i en motorolie,, det lyder da spændende*GG*

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-11-02 08:01

> hmm, karosseri beskyttelse i en motorolie,, det lyder da spændende*GG*

Min Gamle XJ 600 lækkede altid lidt fra venstre side af ventildækslet. Der
kan man da tale om karosseri beskyttelse. Desuden rustede mine MC bukser
ikke.

--
Mojn
Jens Bager Jensen