Link til test af Zalman ZM80-HP
Fra : Joe Sandøe

Dato : 11-11-02 21:13

Der derude/inde
Fandt lige en test af ovenstående køler, som da gav mig en bedre ide om dens
ydelse/muligheder. Måske er der også andre der finder artiklen interessant,
på trods af at den er på Norsk
VH Joe

Fra : Joe Sandøe

Dato : 11-11-02 21:26

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> wrote in message
> [...]
dens
> ydelse/muligheder. Måske er der også andre der finder artiklen

Ups mangler der ikke et link et eller andet sted

http://www.overklokking.no/cooling/diverse/zalman_zm80_hp/index.html

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-11-02 22:48

Vil den kunne bruges til mit ATI Radeon 9000 kort?

Fra : Uni Bull

Dato : 11-11-02 22:51

Joe Sandøe wrote:

> http://www.overklokking.no/cooling/diverse/zalman_zm80_hp/index.html

Efter min mening så er den vigtigste kommentar i testen denne:
"Men rett skal være rett: Zalman har laget denne kjøleren med tanke på dem
som vil ha en stille maskin, og til det formålet fungerer den faktisk ganske
bra."

....og dét er jeg helt enig i.

--
Uni Bull