XP Outlook problem (prog tror at kontaktpe~
Fra : Søren Rohde

Dato : 11-11-02 18:54

Hej,

Jeg har opgraderet til Office XP, og i Outlook kan jeg stadig ved at klikke
på Contacts se mine kontaktpersoner. Men når jeg vil oprette en ny mail og
klikker på To (Til) kommer der en popup besked der siger;

Microsoft LDAP Directory
Can´t contact LDAP directory server (81)

Jeg tror det er fordi den tror den skal se i "actice directory" istedet for
kontaktpersoner, for hvis jeg skifter kan jeg se kontaktpersonerne. Hvis jeg
klikker på Properties står der under Active Directory at den skal ligge på
en server der hedder "Null".

Jeg skal vel bare have fortalt Outlook at det IKKE skal søge efter nogen
server - hvudden gør jeg det (og har jeg ret)?

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/