Lækkert at bo langt ude på overdrevet når ~
Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 11-11-02 17:32

Hmmm... nu bor jeg langt pokker i vold oppe i nordjylland, og heroppe har vi
en superlækker THX biograf, som virkelig kan nogle tricks.

Det HELT fantastiske ved det er, at man ikke behøvede at sove i frysende
kulde for at få billet, men derimod blot ringe derinde omkring kl. 10 i
formiddags. Meget nemt, så nu skal jeg endnu en gang til verdenspremiere.
Lækkert!

Hvor slemt var det egentlig i Kbh. og lignende store steder?

Fra : Kong Kent

Dato : 11-11-02 18:50

> Hmmm... nu bor jeg langt pokker i vold oppe i nordjylland, og heroppe har
vi
> en superlækker THX biograf, som virkelig kan nogle tricks.

Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor den biograf ligger?

--
Kent - der bor 200 m. fra Hjørring Biocenter.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Per

Dato : 12-11-02 23:03

In article <aqoqjo$2asg$1@news.cybercity.dk>, kongkentREMOVE@anarki.dk
says...
> vi
>
> Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor den biograf ligger?

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk gider ligge i telt for at få
bilet

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-11-02 23:37

On Tue, 12 Nov 2002 23:02:43 +0100, Per
<hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote:

>Kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk gider ligge i telt for at få
>bilet

Fordi de ikke er dig?

--
- Peter Brodersen

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-11-02 23:56

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@smartazz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lækkert!
>
> Hvor slemt var det egentlig i Kbh. og lignende store steder?

Jeg bor i Svendborg.. Kl. 12 formiddag kiggede jeg på scala-svendborg.dk's
hjemmeside for at finde ud af sal2 var helt proppet og fyldt.. jov forreste
række var tom, men nej tak, så star wars præmiere dérnede, og gør det ikke
igen.. billedet var næsten for stort til synsfeltet på mine briller

Kl. 16 kiggede jeg så igen, og så at de også viser filmen i sal1 ( lidt
mindre ), og der var sørme frie pladser næsten overalt.. Jeg bestilte så
midt i som man overhovedet kan få en midte...

Såeh, bestilling kl. 16, bedste pladser overhovedet..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk