Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
hvor kan man købe en p95f
Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 11-11-02 15:34

Hejsa

Er der nogle af jer der ved om det er muligt at købe en Viewsonic p95f i
danmark, og evt. hvor ?

Mvh.

Dennis

Fra : Frederik

Dato : 11-11-02 17:42

Mon ikke hard 'n' soft har den.

Frederik

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 11-11-02 21:05

On Mon, 11 Nov 2002 17:42:24 +0100
"Frederik" <tanja.korfitsen@kabelnettet.dk> wrote:

> Mon ikke hard 'n' soft har den.
>
> Frederik

Hvis det er http://www.hardnsoft.com så nej det er P95F+ de har, øv.

Dennis

Fra : N/A

Dato : 11-11-02 23:48

Fra : N/A

Dato : 11-11-02 23:48

Fra : Dennis

Dato : 11-11-02 23:48

"Henrik" <design@tdcspace.dk> writes:

> Fordi det er en lorte skærm i forhold P95F!
> Har desværre prøvet den, men sidder nu heldigvis ved en P95F
>
> Mvh Henrik

Hvor købte du den henne ?

Dennis

Fra : Henrik

Dato : 12-11-02 21:32

> Hvor købte du den henne ?

Jeg købte den ikke nogen steder :)
Jeg var så utilfreds med min P95F+ at jeg brokkede mig til Viewsonic og fik
en lettere brugt P95F i stedet for.

Problemet med den var at geometrien var helt hen i vejret - kunne ikke få et
firkantet billede, men stadig var det ikke nok til at få byttet den, da den
ikke oversteg 3 mm i skævhed (2 mm er meget synes jeg, men 3 er ......
ubrugeligt). Så klagede jeg til viewsonic og fik den byttet.

Ellers ikke et ondt ord om andre viewsonic skærme, men P95F+ er altså ikke
nogen god skærm :(

Mvh Henrik

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 11-11-02 23:25

On Mon, 11 Nov 2002 20:21:00 +0100
"Blaster" <blaster25@hotmail.com> wrote:

> Hvorfor vil du have P95F og ikke P95P+ ??

Prøv at kigge tilbage i newsgruppen og se omtalen af P95F+, den er ikke
videre god. Hvorimod jeg ved at P95F
skulle være en rigtig god skærm.

Dennis

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 12-11-02 23:01

On Tue, 12 Nov 2002 21:32:21 +0100
"Henrik" <design@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> den, da den ikke oversteg 3 mm i skævhed (2 mm er meget synes jeg, men
> 3 er ...... ubrugeligt). Så klagede jeg til viewsonic og fik den

Det ender åbenbart med at jeg må nøjes med en Samsung 959NF, da jeg ikke
kan finde nogen P95F

Dennis

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 13-11-02 00:35

> http://www.it-huset.dk/Produkter/Hardware/Monitorer/MonitorerCRT.htm
>
> - Martin

Du er min redning tak skal du have
Jeg har søgt rundt på google, men uden resultat, og jeg syntes at det er
lidt for mange online pc-forhandlere til at
søge dem alle igennem.

Denni

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 03:36

digger1@mail.tele.dk wrote in

> Hejsa
>
> Er der nogle af jer der ved om det er muligt at købe en Viewsonic
> p95f i danmark, og evt. hvor ?

Jeg købte min hos ITbutikken (13 måneder siden - ved ikke om de
stadig har dem).

Flemming