Børn spil søges eller Titler
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 11-11-02 12:24

Jeg søger efter nogle gode børnespil til PC'er

nolge da kan hjælpe mig

hilsen thomas

Fra : Benny Jensen

Dato : 11-11-02 12:44

Hvor gamle er børnene ?? Pige eller dreng ?? og alder.
Bilspil til drenge. Her er et forslag ROLLCAGE 1+2
Mvh.
Benny

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-11-02 13:15

Thomas Pedersen wrote:
> Jeg søger efter nogle gode børnespil til PC'er
>
> nolge da kan hjælpe mig

Gå en tur i Bog&Ide eller en af de store legetøjsbutikker.

Mvh

Bruno

Fra : sfc

Dato : 12-11-02 14:05

> Jeg søger efter nogle gode børnespil til PC'er

Hvad med Counter Strike..

Mvh sfc

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-11-02 15:07

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in news:3dcf9363$0$15032
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg søger efter nogle gode børnespil til PC'er
>
> nolge da kan hjælpe mig
>
> hilsen thomas

Hej Thomas

Hvor gamle er dine børn?
Er det dreng eller pige. Har de nogel spil i forvejen som de er meget glade
for og er der noget du absolut ikke synes de skal spille! (såsom shooters
eller spil med meget vold)

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?