G4 ti 4200 fryser...igen igen
Fra : 2Foxy

Dato : 11-11-02 12:40

der er mange der har posted problemer med deres kort...
når de spiller / 3 D....fryser PCen,
jeg har selv samme problem.
Og tror stadig det er min PSU...

Er der nogen der har fået løst deres problem??

Så skriv venligst løsningen her i gruppen.....
så vi andre kan få ideer

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 11-11-02 15:59

"2Foxy" <Foxy@os.dk> wrote in message
> [...]
> Og tror stadig det er min PSU...
>
> Er der nogen der har fået løst deres problem??
>
> Så skriv venligst løsningen her i gruppen.....

Hvad er resten af dit system?

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : 2Foxy

Dato : 11-11-02 17:53

mit system....
xp 2000
soltek sl 75-drv5
384 mb twinmos pc2100
har idag købt en H.E.C 300watt kvallitets PSU vægt 2,4 kg
cd
brænder
2xharddiske
netkort
kører win xp pro
nyeste 40,72 driver har også prøvet 30,82
nyeste via 4-1 driver

ingen biplyde....

er lige nu ved at montere en 80 mm blæser på grafikkortet

hjælp mig........

mvh Bjørn

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aqogk1$qqs$1@sunsite.dk...

Fra : 2Foxy

Dato : 11-11-02 17:58

mit system....

Fra : Jesper Brock

Dato : 14-11-02 21:01

"2Foxy" <Foxy@os.dk> wrote in message
> der er mange der har posted problemer med deres kort...
> når de spiller / 3 D....fryser PCen,
> Er der nogen der har fået løst deres problem??

Jeps... jeg har løst mit

Mit kort frøs på de mest underlige tidspunkter, både under spil og alt mulig
andet. Fik det råd at prøve en BIOS opdatering... så efter at have flashet
mit bundkort, kører det hele nu tilsyneladende upåklageligt... og jeg fik et
par ekstra features i min BIOS

VH

Jesper