sikke noget lort :-)
Fra : Rune Zedeler

Dato : 11-11-02 12:06

www.biobooking.dk kan man pt. bestille billetter til "LORT MARATON"...

-Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 11-11-02 12:17

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:3DCF8F27.2010903@daimi.au.dk...
> På www.biobooking.dk kan man pt. bestille billetter til "LORT MARATON"...
>
> -Rune

Haha...priceless ;)
Og så er siden godt og grundigt nede at ligge lige nu...wonder why ;)

Emil

Fra : Sparre

Dato : 11-11-02 12:35

> Haha...priceless ;)
> Og så er siden godt og grundigt nede at ligge lige nu...wonder why ;)

Alle bio billet sider har det svært idag :)

http://www.biografbillet.dk er også pænt belastet

--
Sparre

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-11-02 13:55

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> Alle bio billet sider har det svært idag :)
>
> http://www.biografbillet.dk er også pænt belastet
>
> --
> Sparre

Måske noget med LOTR: TTT at gøre ;?

Fra : Sparre

Dato : 11-11-02 15:16

> Måske noget med LOTR: TTT at gøre ;?

Er du nu helt sikker på det ?

--
Sparre

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-11-02 23:58

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> Alle bio billet sider har det svært idag :)
>
> http://www.biografbillet.dk er også pænt belastet

Synes i ikke det er underligt? Man betaler 5 kroner i gebyr så den der
"e-bestilling" af billetter kan blive vedligeholdt, og så bare fordi der er
en film som mange folk gerne vil bestille billet til, går systemet nærmest
ned.. lidt trist :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-11-02 14:03

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> writes:

> Synes i ikke det er underligt? Man betaler 5 kroner i gebyr så den der
> "e-bestilling" af billetter kan blive vedligeholdt,

HA!

Ja, den var god.

Nej, du gør ej. Du betaler 5. kr. i gebyr, fordi biograferne har
opdaget, at du er villig til at gøre det. Alene derfor.

Der er overhovedet ingen som helst rimelig argumentation for, at det
skal koste penge, at du sparer biograferne for en telefonpassers tid -
eller for den sags skyld, at det skal koste penge, at biograferne kan
få fyldt salene i god tid før den enkelte forestilling.

Biograferne sælger _flere_ billetter mod _mindre_ arbejde, fordi vi
kan bestille on-line.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Diskussioner ødelægges tit af folk,
The RockBear. ((^)) der ved hvad de taler om"

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-11-02 16:47

> På www.biobooking.dk kan man pt. bestille billetter til "LORT MARATON"...

Kig i dk.binaer under "lort?"

// Troels

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-11-02 01:10

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> skrev:

> På www.biobooking.dk kan man pt. bestille billetter til "LORT
> MARATON"...

Viser de Salo igen?

God idé. En af de største filmoplevelser jeg har haft. Ikke en film man
glemmer sådan lige med det samme.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-11-02 15:29

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> Viser de Salo igen?
>
> God idé. En af de største filmoplevelser jeg har haft. Ikke en film man
> glemmer sådan lige med det samme.

Brrr, stor filmoplevelser, men jeg var følsom overfor alle omtaler af
høm-høm i de efterfølgende 14 dage.

/Nikolaj