Andet multimedie
bentjuul 3670
Gif fil med "anløben" tekst.
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 11-11-02 12:00

Hvordan får jeg lavet en tilsvarende effekt som fx. i overskriften til den
amerikanske komedieserie: Vores Værste År eller Married with Children med Al
Bundy, så er yderligere introduktion vist unødvendig. :)
Her fremstræder teksten særdeles anløben og det er en tilsvarende effekt jeg
er ude efter.

Venlig hilsen
Michael Christoffersen

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 23:06

Michael Christoffersen skrev:

> [...]
> til den amerikanske komedieserie: Vores Værste År eller Married
> with Children med Al Bundy, så er yderligere introduktion vist

Ja, det er det vist. :)

Alien Skin Eyecandy 4000 har en effekt som hedder Melt og med den
kan du sagtens ramme noget som ligner 'Vores Værste År-effekten'.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/photoshop/melt.png>

Du vil dog også kunne opnå noget lignende med Liquify-filteret som
er indbygget i Photoshop fra og med version 6.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 23:11

Madsen skrev:

> Alien Skin Eyecandy 4000

Glemte lige at Eyecandy jo altså et et plugin til Photoshop og du kan
læse mere om det her: <http://www.alienskin.com/ec4k/ec4000_main.html>

Madsen.

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 13-11-02 12:26