Blegning af cowboybukser
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 11-11-02 10:32

Jeg har et par OK cowboybukser, hvor knæene er slidt lyse.
Kan man blege og/eller farve sådan nogen bukser, så de kommer til at se
"nye" ud igen? Moden har jo meget med brunvaskede og slidte bukser pt. -
bare ikke kun på knæene...

Fra : rick

Dato : 18-11-02 11:14

Måske kan dette bruges:
http://www.fi.dk/hjemmet/vask/vaskemidler/blegemiddel/

Der skal lige siges, at jeg _intet_ kender til at blege tøj -jeg faldt
bare over linket. Prøv evt. at søge efter ordet "Blegemiddel" på
google.

- rick...