Brugerrettigheder til "c:\winnt\downloaded~
Fra : JK

Dato : 11-11-02 09:47

hvordan sørger man for, at en bruger kan få adgang til c:\winnt\downloaded
program files ? -jeg har brug for det i forbindelse med dataløn - det er jo
så genialt sat op, at man er nød til at være administrator, hver gang de
(PBS) har lavet en ny lille krølle, som skal lægges ind.

/JK

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-11-02 21:04

In article <aqnqq4$vkk$1@news.cybercity.dk>, JK wrote:
> [...]
> så genialt sat op, at man er nød til at være administrator, hver gang de
> (PBS) har lavet en ny lille krølle, som skal lægges ind.

Og de mangler totalt sikkerhed, man kan bare ringe til dem
for at få dagens master password. Har selv prøvet det engang
da der ikke var nogen på kontoret der kunne huske det.

For at give adgang, så højreklik, egenskaber, sikkerhed

--
---