Et par billeder fra Herning, hvis nogle ha~
Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-11-02 09:20

Hej,

Jeg var jo så til stumpemarked i Herning, og nappede et par
fotos på turen..

Desværre var der ikke nogle RD350-stumper at finde.. Men
fandt da en enkelt knap så standard model :)

http://gallery.nathue.dk/2002-11-09%20-%201%20-%20Stumpemarked%20i%20Herning

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Buck

Dato : 11-11-02 09:23

Jeg så da en hel trailer fyldt med RD350 stumper i den ene hal.
Studsede lidt over at så mange stumper til samme cykel lå på samme sted, og
tænkte at det var sådan en cykel jeg skulle ha haft istedet :o/

Fandt til gengæld ingen stumper til min CZ 180

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-11-02 09:58

Buck wrote:
> [...]
> tænkte at det var sådan en cykel jeg skulle ha haft istedet :o/
> Fandt til gengæld ingen stumper til min CZ 180

Øh, øv, den overså jeg sgu.. :o/

mvh Hans

Fra : Kenneth T

Dato : 11-11-02 22:27

> Jeg var jo så til stumpemarked i Herning, og nappede et par
> fotos på turen..

Det ser jeg...

> Desværre var der ikke nogle RD350-stumper at finde.. Men
> fandt da en enkelt knap så standard model :)

Jeps, du har da snuppet af min bil :)
Synd vi ikke mødtes dernede.

http://gallery.nathue.dk/2002-11-09%20-%201%20-%20Stumpemarked%20i%20Herning

-
MVH
Kenneth T
ZX9R og ....øee, det må du selv gætte :)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-11-02 09:15

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> writes:

> Jeps, du har da snuppet af min bil :)

*LOL* Jeg ser du også er et stolt medlem af "Trashede vinterbiler" klubben

--
Mikkel
Seat Vinterpower

Fra : Kenneth T

Dato : 12-11-02 20:36

> *LOL* Jeg ser du også er et stolt medlem af "Trashede vinterbiler" klubben

Ja, og jer er stolt af det :)

-
MVH
Kenneth T
ZX9R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-11-02 15:06

Kenneth T wrote:
> Jeps, du har da snuppet af min bil :)
> Synd vi ikke mødtes dernede.

Øøøh .. Golf'en ? :)

mvh Hans

Fra : Kenneth T

Dato : 12-11-02 20:40

> Øøøh .. Golf'en ? :)

Jeps, men den er falmet, ikke mahogni :)

Min bil er til kedelig transport, min MC er til sjov & spas.

-
MVH
Kenneth T
ZX9R