Hvor mange Km. blev det til i år?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-11-02 00:29

Nu lakker det jo imod 1 December, så hvor mange kilometer kom der på klokken
i år?

Jeg har kørt ca. 10.000 km. Hvor af 2/3 blev lagt på motorveje (2/3 kedelige
km:))

Hvor mange har i kørt?

Mvh Thomas
SV650S

Fra : D@lby

Dato : 11-11-02 00:31

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> klokken i år?
>
> Jeg har kørt ca. 10.000 km. Hvor af 2/3 blev lagt på motorveje (2/3

Omkring 5000 km. blandet kørsel, siden jeg fik GS500'eren i april..

--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98 m. DFM-nr. Pladeramme

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 11-11-02 11:13

D@lby <NOSPAMlarsdalby@hotmail.com> skrev:
> [...]

Har kørt ca 14000km so far på banditten i år!

mvh Kim
(der kørte på banditten til stumpemarked, VÅDT!)
http://www.streetfigther.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 11-11-02 00:35

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klokken
> i år?
>
> Jeg har kørt ca. 10.000 km. Hvor af 2/3 blev lagt på motorveje (2/3

Talt sammen for alle maskinerne bliver det vel omkring 8.000 km. Alt for
lidt, men livet rummer jo heldigvis masser af spændende ting, man kan bruge
tid på

Dertil kommer i øvrigt nogle tusinde km i bil, lastbil mm. for at hente
diverse motorcykler. Joh, så har jeg da prøvet dét med...

--
Jørgen

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-11-02 00:53

On Mon, 11 Nov 2002 00:35:16 +0100, "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk>
wrote:

Hej.

>Dertil kommer i øvrigt nogle tusinde km i bil, lastbil mm. for at hente
>diverse motorcykler. Joh, så har jeg da prøvet dét med...

Hvis jeg skal tage madkassen med, skal der lægges 25.000 Km til

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 11-11-02 00:53

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg skal tage madkassen med, skal der lægges 25.000 Km til

Ja ja, hvis vi taler daglig-kørsel på fire hjul, så tæl omkring 40.000 km på
min konto :-\

(Shit, hvis dette bliver ved, kommer vi bare til at tale om kondicyklen
også - og så taber jeg!)

--
Jørgen

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-11-02 00:59

On Mon, 11 Nov 2002 00:52:45 +0100, "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk>
wrote:

Hej Jørgen.

>(Shit, hvis dette bliver ved, kommer vi bare til at tale om kondicyklen
>også - og så taber jeg!)

NIX.
Jeg har aldrig siddet på sådan en, og kommer heller ikke til det.
Så tager jeg hellere 5 Km løb selv om det er mange år siden.
Og min Centurion racer hænger i carporten og har ikke været på gaden
de sidste 7 år.
Shame on me.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 11-11-02 01:01

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse > >(Shit, hvis
> [...]
> Så tager jeg hellere 5 Km løb selv om det er mange år siden.
> Og min Centurion racer hænger i carporten og har ikke været på gaden

*LOL* - Okay Steen, du taber

--
Jørgen

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-11-02 01:06

On Mon, 11 Nov 2002 01:01:09 +0100, "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk>
wrote:

Hej Jørgen.

>*LOL* - Okay Steen, du taber

Den "æder" jeg ubeset
God nat.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-11-02 01:06

Steen Gruby <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> writes:

> Så tager jeg hellere 5 Km løb selv om det er mange år siden.
> Og min Centurion racer hænger i carporten og har ikke været på gaden
> de sidste 7 år.

Heh - jeg nåede næsten lige langt på mine to tohjulede. Omkring 2.500
km på min Bandit (som jeg dog først fik i september) og lige over
2.000 på min MTB (en Specialized RockHopper Comp. fra '97 :). Jeg
regner dog ikke med at stille MTB'en væk for vinteren.

--
Jacob - www.bunk.cc
Drive defensively. Buy a tank.

Fra : Pein

Dato : 11-11-02 01:29

"Thomas Hjort" skrev ...
> Nu lakker det jo imod 1 December, så hvor mange kilometer kom
> der på klokken i år?

Altså altså. Der er laang tid og flere ture til 1. december, og årets
kørsel kan for manges vedkommende ikke gøres op før til nytår.

Men bevares, det er køligt, så måske ryger der kun 500 km. yderligere på
inden året er slut.

Mvh. Niels Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Buck

Dato : 11-11-02 09:08

7kkm på Hondaen
5kkm på CZ and still counting

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Martin Thorgaard Ped~

Dato : 11-11-02 09:23

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-11-02 11:40

> Hvor mange har i kørt?

Ikke mere end ~11000km på "motorcyklen" men året er ikke gået endnu....
Ikke alverden og langt det meste har været tranport og kun indenlands.
Til gengæld har den krydset mellem landsdelene ca 25 gange (molslinien
eller storebælt - slut med at kalde mig bæltskrækker

--
Anders Majland
Aprilia Leonardo 150 98' 48Mm

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 11-11-02 12:53

ca 1kkm på rs125 og godt 11kkm på millen på trods af uheldet i starten af
sæsonnen som holdt den fra vejen i godt 2mdr, 4100 km på ferie tur.

Lasse
Mille
RS125

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-02 15:18

Thomas Hjort wrote:

> Nu lakker det jo imod 1 December, så hvor mange kilometer kom der på
> klokken i år?

Året slutter da først til nytår!

> Hvor mange har i kørt?

Fazeren havde gået 19k da jeg købte den i februar og nu har den gået 33k,
så det er omkring 14k km for mit vedkommende. Det samme som jeg fik kørt på
den gamle gsxr2½'er på 1¼ sæson.
Her i weekenden fik jeg også lige kørt 500 km
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : MortenC.

Dato : 11-11-02 20:14

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Nu lakker det jo imod 1 December, så hvor mange kilometer kom der på
klokken
> i år?

Med "fare" for at der kommer flere på den endnu, står den pt på 16.521,7
siden den 19/3.

Okej-okej, de 16521,6 har jeg "kun" selv kørt

-Men de har været mere end fede, og virkeligt det hele værd :)

//MortenC

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 11-11-02 22:06

2800 km på EVERTON
2650 , , på Thunderbolt
400 , , på NORTON Comm. S.
1400 , . på BMW
Hvilket bli'r - lad mig lige se, jo 7250 km ialt.

Jeg vil gøre det bedre i 2003.
Palle

Fra : Allan Bojesen

Dato : 11-11-02 22:22

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nu lakker det jo imod 1 December, så hvor mange kilometer kom der på
klokken
> i år?

Siden april har CBR1000'eren rullet 17.700, dertil skal lægges små 3000 km
på CB750'eren i de første måneder af året. Og i øjeblikket ligger jeg og
tager turen til Kbh. fra Århus en gang om ugen. Jeg når nok ikke 25.000 km i
år men det kommer der op ad.

Allan Bojesen (der ikke bryder sig om broerne i regnvejr og sidevind på 20
km/t)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-11-02 11:00

> Og i øjeblikket ligger jeg og
> tager turen til Kbh. fra Århus en gang om ugen. Jeg når nok ikke
25.000 km i
> år men det kommer der op ad.

Har du overvejet molslinien århus->odden ?

Tidsmæssigt kan det ikke konkurrere med fyn, men i det her vejr taget
jeg gerne en genvej hvor jeg kan sidde med en kop kaffe....

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 48Mm - WinterPendlerStile

Fra : Allan Bojesen

Dato : 12-11-02 19:39

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Har du overvejet molslinien århus->odden ?
>
> Tidsmæssigt kan det ikke konkurrere med fyn, men i det her vejr taget
> jeg gerne en genvej hvor jeg kan sidde med en kop kaffe....

Ja - på turen derover om morgenen, men det er stadig kun ved overvejelserne.
Hjemad vil jeg ikke være afhængig af et bestemt klokkeslet så der bliver det
altid motorvejen. Enten skal man sidde og vente i 1½ time eller også skal
man køre med hovedet under armen for at nå det

Allan Bojesen

Fra : Squish

Dato : 13-11-02 06:06

Allan Bojesen wrote:
> [...]
> altid motorvejen. Enten skal man sidde og vente i 1½ time eller også skal
> man køre med hovedet under armen for at nå det

Hm.. jeg har da aldrig været ude for, ikke at kunne komme med fra Odden.
Der går jo også en til Ebeltoft. At det så er noget dyrere end broen er
anden sag, men du sparer jo lidt benz!

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-11-02 12:00

> [...]
skal
> man køre med hovedet under armen for at nå det

Jeg får ikke meget ud af at køre med hovdet under armen for jeg kører
med bundgas alligevel på knallerten. Men siden 1/8 har jeg kun misset
_1_ færge. Jeg nåede til betalingsanlægget lige som de begyndte at hæve
broen Min køretid derud svinger ikke ret meget så jeg plejer at være
der ca. 15 minutter før afgang. De vil helst have mc'er ind først men de
har også plads til er par stykker bagerst (når man kommer i sidste
øjeblik). Og den dag der klippede skyldtes det kun at jeg kom for sent
fra arbejde.

(Men jeg plejer at køre hjem torsdag hvor der er timedrift til ebeltoft,
og sigter normalt efter 20:30 til århus. Skulle den så glippe er der kun
1/2 time til den næste til Ebeltoft)

/A

PS Tager man som mc'ist odden->ebeltoft kan det anbefales at have sine
egne pakremme med til at sure maskinen da der kun er nogle stykker snor
.... odden->århus har nogle gode remme men der er der til gengæld ofte
spilt olie hvor man skal parkere. Og olie på et alu-dæk er _glat_ ...

Fra : Kenneth T

Dato : 11-11-02 22:37

> Hvor mange har i kørt?

19.000 km
Heraf ca 6.000 km på en ferietur til Frankrig/Italien.

-
MVH
Kenneth T
ZX9R ...nu i hi.

Fra : Lars Hansen

Dato : 12-11-02 11:46

> Hvor mange har i kørt?
>

> Mvh Thomas
> SV650S

Til d. d. er jeg oppe på 19564,5 km. i år
men så er den også gået 108484,3 siden jeg fik den i 01.05.98

Lars H
er5

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-11-02 23:34

> [...]
klokken
> i år?
>
> Jeg har kørt ca. 10.000 km. Hvor af 2/3 blev lagt på motorveje (2/3

Jeg har kørt 3.400 km i år.
Sidste år blev det til 3.000 km

Eftersom jeg (stort set) kun kører når vejret er godt, må jeg konludere at
vi har haft bedre vejr i år end sidste år.

De fleste (60 %?) kørt på så små veje som overhovedet muligt.
Resten til og fra arbejde

Ja jeg er en kylling: Men når jeg som regel skal hente børn, købe ind, eller
køre langt fanden i vold for firmaet
bliver det som regel Golf'en der må holde for.

Men alt i alt er jeg selv helt tilfreds med kilmoterantallet

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)

Fra : Niels S.

Dato : 29-11-02 08:53

Thomas Hjort skrev
> [...]
klokken
> i år?
>
> Jeg har kørt ca. 10.000 km. Hvor af 2/3 blev lagt på motorveje (2/3

Øv - så kørte jeg min sidste tur i går. Desværre har jeg ikke nået at
deltage i så mange arrangementer i denne sæson som jeg plejer, men det er da
alligevel blevet til 14.000 km i år.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-12-02 00:51

> klokken

~ 12900

Fra : armand

Dato : 04-12-02 18:51

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:n3FF9.10$EL3.173@news.get2net.dk...

> Øv - så kørte jeg min sidste tur i går. Desværre har jeg ikke nået at
> deltage i så mange arrangementer i denne sæson som jeg plejer, men det
> er da alligevel blevet til 14.000 km i år.

Jeg mangler stadig at få samlet Lillefrøen, efter 1. forsøg på at omgå
jap-droslingen, hvorfor den, med henblik på testturen, stadig står med plade
på.
Så medmindre at himmel og hav står i ét fremover, har JEG endnu ikke kørt
min sidste tur i år!!

- -
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 05-12-02 11:45

armand skrev

> Så medmindre at himmel og hav står i ét fremover, har JEG endnu ikke kørt
> min sidste tur i år!!

Husk nu at smage på lygten bagefter

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-02 21:25

Niels S. wrote:

> armand skrev

> Husk nu at smage på lygten bagefter

....smager af salt... og wd40
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : RacerNiels

Dato : 02-12-02 13:46

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<aqmq3q$7db$1@news.cybercity.dk>...
> Nu lakker det jo imod 1 December, så hvor mange kilometer kom der på klokken
> i år?

Jeg fik jo først Madam Blå mk. II d. 7/7, men det blev da til 9031km
alligevel Uha hun er dejlig.
Hvor langt jeg fik kørt må mk. I er jeg ikke helt klar over, men et
par tusind skal det nok ha været.

NielSV650

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 04-12-02 20:32

Små 17 - 18.000km

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com
> [...]
klokken
> i år?
>
> Jeg har kørt ca. 10.000 km. Hvor af 2/3 blev lagt på motorveje (2/3

---