Pikslikning, analsex m.m
Fra : Arne Jensen

Dato : 11-11-02 00:26

Hej alle.

Jeg har været væk fra gruppen her rigtigt lang tid.. Nogle af jer vil
måske kunne huske mig fra de gode gamle fidodage med
seksualitet_R23.pub.

Tak for kaffe der er sket meget med debatten herinde siden sidst jeg
har læst gruppen.. Ikke at den er blevet mindre seriøs (årh nogle
gange) men den er i hvert fald blevet anderledes.

Anyway der er nu noget jeg har tænkt lidt over ind imellem der kunne
være ganske interessant at hører andres mening omkring.. Dels ansporet
af de mange spørgsmål i diverse mere eller mindre pornografiske blade
til deres brevkasser (rapport m fl.), men også foranlediget af den
debat der har været her omkring om mænd ville sutte deres pik hvis de
kunne.. Ganske morsom iørigt;)

Nå til sagen:
I mange brevkasser kan man læse om mænd der beklager sig over at deres
kæreste ikke vil være med til analsex/ikke vil sutte deres pik, og i
samme åndedrag at hun ikke vil sluge klatten.

Ofte har det her med pigen der ikke vil sutte pik også været forbundet
med at hun gladeligt lod sig slikke til den store guldmedalje.. En
lidt ulige fordeling kan man vel godt sige.

Med hensyn til Analsex kan jeg nu sagtens følge pigerne ikke mindst
fordi mit røvhul er EXIT only.. Den del må de der har de lyster meget
gerne have for mig.. Jeg sigter lidt derfra;)
Men det er vel så meget passende og spørge om de fyre der er så
analfikserede ville have noget imod hvis pigen havde lyst til at
stoppe en dildo/andet op i måsen på dem?!

Piger der så absolut ikke vil slikke pik kan jeg kun undre mig over..
det er jo når alt kommer til alt kun et stykke kød.. At det så giver
mange mænd (og vidst nok også en del kvinder der ynder denne form for
samværd) en lækker følelse når netop dette stykke køb bliver stoppet
ind i en varm mund er jo en ganske anden sag:)

Så er der jo det her med klatten.. Her kan jeg sådan set godt følge de
piger der siger nejtak.. Det er jo ikke ligefrem en konsistens (og
efter flere udtalelser) nogle gange smag der ligefrem hører hjemme i
det danske køkken.

Her kan man jo så også meget passende spørge om de mænd der frygteligt
gerne vil fyrer kanonen af i gabet på damen selv haft/smagt sæd i
munden.

I den forbindelse har jeg da snakket med nogle stykker i min tid der
ikke et øjeblik betænker sig på at kysse konen/kæresten/whatever efter
at have slikket hende, men de er straks noget mere tilbageholdende
hvis de lige har fået suttet pik, og især hvis de lige har haft
udløsning i munden på hende..

Så jeg ved ikke hvad i siger til dette..

Venligst
Møffe

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-11-02 10:00

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har været væk fra gruppen her rigtigt lang tid.. Nogle af jer vil
> måske kunne huske mig fra de gode gamle fidodage med
> seksualitet_R23.pub.

Jamen så velkommen tilbage

> Ofte har det her med pigen der ikke vil sutte pik også været forbundet
> med at hun gladeligt lod sig slikke til den store guldmedalje.. En
> lidt ulige fordeling kan man vel godt sige.

Det kan også være at hun har tidligere været sammen med en der har tvunget
hende til oralsex og derfor at hun ikke kan gøre det. Jeg ved også at hvis
man er opmærksom på det og hjæper hende, så vil det kunne lade sig gøre. Men
det skal ikke være på den måde at hun skal sutte pik fordi hun bliver
slikket. Jeg nyder at slikke og kræver ikke at blive suttet selv. Men hvis
hun gerne vil, så er hun da velkommen.

> [...]
> analfikserede ville have noget imod hvis pigen havde lyst til at
> stoppe en dildo/andet op i måsen på dem?!

Her er vi igen inde på noget om grænser... Personligt vil jeg da sige at det
er da en dejlig fornemmelse at få noget derop . Manden har nogle
lystcentre derinde, som man normalt ikke mærker.

> [...]
> samværd) en lækker følelse når netop dette stykke køb bliver stoppet
> ind i en varm mund er jo en ganske anden sag:)

Hvis han ikke vasker den dagligt, så vil det være som en stykke råddent kød
og sådan et stykke kød skal jeg ikke have i munden. Så derforstår jeg godt
pigerne.

> [...]
>
> Her kan man jo så også meget passende spørge om de mænd der frygteligt
> gerne vil fyrer kanonen af i gabet på damen selv haft/smagt sæd i

Det har de nok ikke og hvis de ikke repekterer at hun ikke vil have
ladningen i munden, så burde hun tage sit tøj og gå. Det er hårdt, men det
er den eneste måde manden kan lære det på.

> [...]
> at have slikket hende, men de er straks noget mere tilbageholdende
> hvis de lige har fået suttet pik, og især hvis de lige har haft

Det vil ikke generer mig... har før kysset en der fik min ladning i munden.

--
Niels

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-11-02 09:50

On Mon, 11 Nov 2002 10:00:04 +0100, "Niels Henriksen" <niels@biggs.dk>
wrote:

>Jamen så velkommen tilbage

Mange tak!

> [...]
>det skal ikke være på den måde at hun skal sutte pik fordi hun bliver
>slikket. Jeg nyder at slikke og kræver ikke at blive suttet selv. Men hvis

Se nu kan det godt ske jeg fik sagt tingene lidt forkert.. Jeg går
bestemt ikke ind for milimeter demokrati i sengen og nyder bestemt
også at slikke en pige uden at jeg forventer det gengældt.. Ingen
tvivl om den sag.
Det kan meget vel være at du har ret i dine betragtninger omkring
tvang m.m.. Noget jeg overhovedet ikke fatter en bjælde af der skulle
være nydelse ved.. Ja ja jeg ved godt at der er en hel del mennesker
der dyrker sm.. Men her er tvang jo en del af en leg, og en hel
anderledes form for tvang.. Hvis man kan sige det sådan.
Jeg har dog for mange år siden været sammen med en pige der kategorisk
nægtede at kysse mig længere nede end navle højde, og da vi havde en
snak omkring oralsex havde hun et underligt dobbeltmoralsk forhold til
den ting.. Det gjorde ikke noget at jeg slikkede hende.. Faktisk var
hun vild med det, men når det gjaldt den anden vej syntes hun at det
var ulækkert.. Jeg har også talt med et par piger hen af vejen der
havde det lidt på samme måde. Se det undre mig lidt, da langt de
fleste (formoder jeg) har et sundt og naturligt forhold til vand og
sæbe. Personligt ville jeg såmænd ikke være så bange for den sag, men
det er bare ikke aktuelt da jeg overhovedet ikke tænder på mænd.

Pdas har jeg også kendt piger der havde det lige stik modsat.. De
tændte for vildt på at slikke.. Og se nu har jeg det personligt sådan
at min ophidselse er rimeligt meget forbundet med min partners og så
er det jo en helt fantastisk ting:)

>Her er vi igen inde på noget om grænser... Personligt vil jeg da sige at det
>er da en dejlig fornemmelse at få noget derop . Manden har nogle
>lystcentre derinde, som man normalt ikke mærker.

Jeg har intet imod at blive kælet der heller, men står fuldstændigt af
hvis der skal noget derop.. De meget få gange i mit liv hvor jeg har
taget stikpiller har jeg lidt alle helvedes kvaler.. Måske jeg bare er
hæmmet?!
Iøvrigt sådan rent videnskabeligt ved jeg godt der er flere der har
udtalt sig om at prostatakirtlen er mandens G-punkt..

>Hvis han ikke vasker den dagligt, så vil det være som en stykke råddent kød
>og sådan et stykke kød skal jeg ikke have i munden. Så derforstår jeg godt
>pigerne.

Det gør jeg så afgjort også.. Jeg kunne heller ikke drømme om at
slikke en pige der ikke vaskede sig.. Faktisk ville jeg tænde
fuldstændigt af lige på stedet! BVADR!
Så er det jo rart at have en renlig kone;)

>Det har de nok ikke og hvis de ikke repekterer at hun ikke vil have
>ladningen i munden, så burde hun tage sit tøj og gå. Det er hårdt, men det
>er den eneste måde manden kan lære det på.

Jeg ved godt at der findes nogle dumme svin der kun tænker på sig selv
og deres egen nydelse.. Jeg mener ikke der er nogen der skal finde sig
i at blive underkuet rent seksuelt (med mindre de er til det) og vil
her give dig fuldstændigt ret!
Det er jo netop derfor jeg stiller spørgsmålet.. Hvis man selv har et
problem med sine kropsvæsker er det vil ikke specielt rimeligt at
forlange andre skal labbe dem i sig som en kat drikker mælk!

Det er dog nok rimeligt svært at få disse personer i tale.

>Det vil ikke generer mig... har før kysset en der fik min ladning i munden.

Har heller ikke noget problemer med det personligt.. Ligesom jeg har
slikket en pige efter at jeg var kommet i hende.. Der er jo også noget
der hedder anden halvleg;)

For nu at vende bøtten findes der jo også mænd der ikke er synderligt
begejstrede for at skulle "ned og dykke".. Undren fra min side.. Det
er da noget af det mest fantastiske når man har hende der i sin hule
hånd og hun bare er så drønhamrende ovs..

Venligst
Møffe

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-02 15:53

On Mon, 11 Nov 2002 00:26:04 +0100, Arne Jensen
<moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej alle.
>
>Jeg har været væk fra gruppen her rigtigt lang tid.. Nogle af jer vil
>måske kunne huske mig fra de gode gamle fidodage med
>seksualitet_R23.pub.

nej så langt tilbage var jeg detsvære ikke med :)
men du har da skrevet efter !
jeg synes da at ku huske dig fra den hektiske sommer 99 ?

> [...]
>med at hun gladeligt lod sig slikke til den store guldmedalje.. En
>lidt ulige fordeling kan man vel godt sige.

Tjjaaaa men nu er sex jo ikke sådan demokrati på den måde
og hvis de herre der klager sig i brev kasser jamen så må de jo
prioutere - er det et forhold værd hvis hun ikke vil sluge klatten
eller ha den i røwen - kan de nå til enighed om at han for dægget de
behov anden steds ...

> [...]
>analfikserede ville have noget imod hvis pigen havde lyst til at
>stoppe en dildo/andet op i måsen på dem?!

Hmmm den er lidt kringlet den her ...fordi både med oral og anal sex
ser jeg begge dele som en form for underkastelse og dominans.... det
er godt nok nyt for mig med oral sex for mænd - da jeg ikke selv kunne
mærke det og fandt det i bund og grund usexet - til det slog mig at
det burde jo være *ydmygene* for den anden part også var der jo straks
lidt mere ide i det
men en kusse er jo noget anerledes indrettet ind en pik og mit bedst
bud er at en klit med garenti er mere følsom ind et pik hovede -
hvorfor der også må være en større fornøjelse forbundet med det.

mht. anal så må det jo være en af de større ydmygelser - men også
hengivenhed fra den anden part der ligger røw til.
det ville ihvertilfælled krænke min maskuline ære.

min suverønt bedre ½ del havde heller ikke prøvet det før ind for 1½-2
år siden og det var ja det var sgu med et sterin lys - jeg siger dig
jeg har arldirg i mit liv været udsat for en stærker erotisk reaktion
i noget samenhæng - det ku måles på riktor skalaen - ja jeg blev helt
bange - det var lidt som at se udrag fra eksorsisten 1 - hvor hun
sider og snorre med hovedet og sengen letter

Det var bare sådan et indfald jeg fik - fordi hun havde købt noget
tynd vaseline og lå på stue gulvet hvor der var en lille chanse for at
folk ku vade ind hvis de listede ind af fordøren og naboerne kunne
følge med hvis de havde kikkert.

også sagde jegprøv lige at ælt noget af det ind i røwen og sterin
lyset også også stik den op i røwen - som sagt så gjort - for helved
hun skreg af lyst og lider og ligenede et eleptisk anfald der var sat
20000 w til og beskrebv det sener som - det var som jeg fik orgasme i
hele kroppen - jeg troede hende -

så ingen tvil om det ramte noget rigtigt men jeg tror også det var
overaskelsen ove rnoget nyt kunne være så godt !

> [...]
>samværd) en lækker følelse når netop dette stykke køb bliver stoppet
>ind i en varm mund er jo en ganske anden sag:)

Hmmm ja men er der så maneg der har noget i mod det ?
jeg kan d akun mindes en - men ok som mennesker tiltrækker vi nok
forskelige mennesker og.... ja ...

> [...]
>piger der siger nejtak.. Det er jo ikke ligefrem en konsistens (og
>efter flere udtalelser) nogle gange smag der ligefrem hører hjemme i

ja nogen vil - men jeg kan nu godt forstå dem der ikke vil - det må
sgu være klamt :(.... men så igen som hun siger kom ikke noget i
munden som du ikke kan tåle at få i fissen så ....

>Her kan man jo så også meget passende spørge om de mænd der frygteligt
>gerne vil fyrer kanonen af i gabet på damen selv haft/smagt sæd i
>munden.

hmmm ved onani - er der gåed nogen dage så kan man jo skyde ret langt
og der kommer da i ny og næ her på adressen en sjat der når op i
gronzh skægget ... ja jeg har da ikke været ved ta brække mig endige
tænkt så meget over det men det - er dte ikke nærmest som lidt gele
agtigt salt vand ?

> [...]
>at have slikket hende, men de er straks noget mere tilbageholdende
>hvis de lige har fået suttet pik, og især hvis de lige har haft

ja det ..?

>Så jeg ved ikke hvad i siger til dette..

tjaa mit bedste bud i teksten
MvH
Bo/Chokmah etc
--
http://www.bobdylan.com/songs/iandi.html
http://www.bobdylan.com/songs/landlord.html + http://www.highwaytoacdc.com/parole/rideon.php3

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-11-02 10:16

>nej så langt tilbage var jeg detsvære ikke med :)
>men du har da skrevet efter !
>jeg synes da at ku huske dig fra den hektiske sommer 99 ?

Det nøjagtige tidspunkt for hvornår jeg stoppede med at skrive på
usenet kan jeg ikke huske, men det ligger nogle år tilbage.. Så 99
skal sikkert nok passe.

Jeg klipper hårdt og brutalt i dit indlæg, da jeg til dels har svaret
på nogle af tingene i mit svar til Niels, men et par kommetarer skal
du have med på vejen:)

> [...]
>mærke det og fandt det i bund og grund usexet - til det slog mig at
>det burde jo være *ydmygene* for den anden part også var der jo straks

Jeg vil til dels give dig ret i at der er en form for underkastelse og
dominans forbundet med oralsex.. F.eks er der virkeligt mange piger
der elsker at slikke fordi de der har fuldstændigt kontrol over fyren!
Mht. at føle noget, så vil jeg ret skråsikkert udtale mig om den del!
Jeg kan love og garantere dig for at der findes millioner af mænd
verden over der kan føle en helvedes masse når pigen slikker dem. Og
på et rent personligt plan kan jeg fortælle dig at det der gav mig min
første orgasme (ikke at ligestille med udløsning) var der for mange år
siden da der var en pige der meget gerne ville slikke, og da jeg ville
trække hendes hoved væk fordi jeg var ved at komme virkede hun som en
bedre sugekop.. Det skulle jeg absolut ikke bestemme... Er du så
færdig hun havde magten.. WOW..
Det giver en lysten til at eksperimentere lidt mere, og lysten til at
finde tilbage til det... Jeg kommer stort set hver gang jeg har sex,
men det er bestemt ikke hver gang jeg har orgasme.. Det er meget meget
stort!
Det er der måske en pige eller to der kan tale med om?

>men en kusse er jo noget anerledes indrettet ind en pik og mit bedst
>bud er at en klit med garenti er mere følsom ind et pik hovede -
>hvorfor der også må være en større fornøjelse forbundet med det.

Det tror jeg er meget individuelt:)

> [...]
>hun skreg af lyst og lider og ligenede et eleptisk anfald der var sat
>20000 w til og beskrebv det sener som - det var som jeg fik orgasme i

Det er faktisk sådan orgasme føles... I hele kroppen!

Venligst
Møffe

Fra : Nette

Dato : 12-11-02 13:11

"Arne Jensen" wrote
> Jeg har været væk fra gruppen her rigtigt lang tid.. Nogle af jer vil
> måske kunne huske mig fra de gode gamle fidodage med
> seksualitet_R23.pub.

Jeg aner slet ikke hvad det betyder, så jeg er klart en af dem der er kommet
til siden hen, så pænt davs

> Ofte har det her med pigen der ikke vil sutte pik også været forbundet
> med at hun gladeligt lod sig slikke til den store guldmedalje.. En
> lidt ulige fordeling kan man vel godt sige.

Når vi ser bort fra det der med millimeterdemokrati, så er der faktisk en
del lignende bud på det modsatte. At HUN gerne må sutte rigtig rigtig længe,
men at han, hvis han overovedet gør det, kun lige strejfer hendes køn med
munden.
Der er ikke noget mere upirrende eller kedeligt, når han ikke kan finde ud
af det, ikke kan lide det eller ikke gider i mere end et halvt minut.

> Men det er vel så meget passende og spørge om de fyre der er så
> analfikserede ville have noget imod hvis pigen havde lyst til at
> stoppe en dildo/andet op i måsen på dem?!

Sjovt nok tror jeg ikke, at der er SÅ mange mænd igen, som selv har prøvet
det. Jeg snakkede engang med en kæreste om det, han elskede selv at dyrke
analsex, men forudsat at det altså ikke var hans anale ind/udgang det gik ud
over. Men du har ret, der burde ikke være nogen forskel der.

> [...]
> samværd) en lækker følelse når netop dette stykke køb bliver stoppet
> ind i en varm mund er jo en ganske anden sag:)

Det er da en dejlig fornemmelse, også fordi jeg i sådan en situation
virkelig føler jeg har magten over ham. Men, som en anden skrev herinde,
hvis manden ikke er helt renvasket, eller lige har glemt at tørre sig efter
at have tisset 117 gange siden sidste bad, så kan hans dims virkelig lugte
fæl.

> [...]

> at have slikket hende, men de er straks noget mere tilbageholdende
> hvis de lige har fået suttet pik, og især hvis de lige har haft

Ikke ret mange af de mænd, jeg har været sammen med ( Ok, jeg har ikke været
sammen med 20 eller sådan noget*G*) har undgået at stikke sine fingre ind i
min mund og lader mig slikke dem for mine egne safter, men jeg har ALDRIG
været sammen med en mand, der frivilligt har slikket mine bryster rene for
sæd......Og jeg tror faktisk ikke, det havde givet et bifald, hvis jeg havde
bedt ham om det.

> Så jeg ved ikke hvad i siger til dette..

Jamen jeg kan kun give dig ret

Nette

Fra : Niels Henriksen

Dato : 12-11-02 15:35

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er ikke noget mere upirrende eller kedeligt, når han ikke kan finde ud
> af det, ikke kan lide det eller ikke gider i mere end et halvt minut.

Det er en kunst at gøre det rigtigt, men pas på... nogle piger kan godt
besvime For mig som mand er det en nydelse at ligge mellem hendes ben og
lade tungen gøre arbejdet. Hvis man så også kan nå hendes bryster, så er
pointene hjemme

> [...]
ud
> over. Men du har ret, der burde ikke være nogen forskel der.

Nok mest fordi de ikke vil blive betegnet som homoseksuelle. Men det er også
det med at tør at prøve noget andet. Vil da ikke lægge skjul på at jeg godt
kunne tænke mig at give en fyr oralsex, meeen..... mangler lige skridtet *G*

> [...]
efter
> at have tisset 117 gange siden sidste bad, så kan hans dims virkelig lugte

Ja... det er jo en kanon magt I har.... bare bide sammen *G*

> [...]
> været sammen med en mand, der frivilligt har slikket mine bryster rene for
> sæd......Og jeg tror faktisk ikke, det havde givet et bifald, hvis jeg

Jamen har du prøvet at spørge? Seancen er jo ikke slut bare fordi han
kommer.

--
Niels
(som pludselig er mere aktiv herinde end han plejer)

Fra : Nette

Dato : 12-11-02 17:10

Hvordan kan mit indlæg som Niels Henriksen her svarer på være slettet????

Ved godt det ikke hører til i dk.snak.seksualitet som sådan..med mindre det
da er en mandschauvenist der har gjort det

Nette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-02 18:43

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev :

>Hvordan kan mit indlæg som Niels Henriksen her svarer på være slettet?

Det er det ikke hos TDC eller Sunsite.

Om det er hos Telia kan jeg ikke tjekke.

Går ud fra, at det er
<news:3dd0efa8$0$773$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> det drejer sig
om.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Nette

Dato : 12-11-02 22:27

"Knud Gert Ellentoft" wrote

> Det er det ikke hos TDC eller Sunsite.
>
> Om det er hos Telia kan jeg ikke tjekke.
Ok, mange tak

> Går ud fra, at det er
> <news:3dd0efa8$0$773$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> det drejer sig
> om.
Det skal jeg ikke kunne sige, for når jeg klikker på den linie, så får jeg
en rubrik med følgende:

"Outlook Express could not download the requested message. It is likely that
the mesaage was removed or expired from the server"

> Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
> Se også min signatur.

Jeg ved godt, hvordan jeg besvarer et indlæg , men ellers mange tak;.)

> Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
> tak.

Men i dette tilfælde var det ingen svar, blot et spørgsmål, som jeg forsøgte
at sætte på rette sted, nemlig i samme tråd, som der hvor mit indlæg
manglede. Og jeg så ingen grund til at samtlige læsere skulle til at læse
hele Niels Henriksens indlæg igennem, for at få mit spørgsmål, som slet ikke
havde noget med hans indlæg at gøre.

Nette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-11-02 00:06

> [...]
>
>"Outlook Express could not download the requested message. It is likely that
>the mesaage was removed or expired from the server"

Det kunne jo tyde på at der er et eller andet med den på Telias
newsserver.

Hmm - indlægget er heller ikke på groups.google.com.

Men noget svar på hvorfor har jeg ikke.

Fra : ¤

Dato : 12-11-02 17:09

> [...]
>sæd......Og jeg tror faktisk ikke, det havde givet et bifald, hvis jeg havde

Hej
Jeg vil meget gerne slikke kvinder. Jeg nyder det når jeg kan mærke at
de tænder på det. De af dem som er stand til at ejakulere må også
gerne gøre det, nærmest i hovedet på mig.
Jeg vil derimod ikke slikke sæd op.
Dette skyldes udelukkende at jeg ikke er homoseksuel.
Jeg mener at det normal adfærd for heteroseksuelle mænd .
Hvis du har noget imod at slikke dine egne safter af dine fingre, er
det jo dig, som må sige fra.
Mvh.
Torben

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-11-02 17:22

<snip>
> Jeg vil derimod ikke slikke sæd op.
> Dette skyldes udelukkende at jeg ikke er homoseksuel.

Er homoseksualitet ikke nærmere defineret i retning af at man er sammen med
andre af samme køn?

Penibelt spørgsmål naturligvis men hvis jeg slikker min egen sæd i mig
(hvilket er sket et par gange) betragter jeg mig ikke selv som homoseksuel.
Hvis jeg slikkede en anden fyrs sæd i mig ville jeg heller ikke betragte mig
som homoseksuel... biseksuel derimod

Det meste af den her sæd/analstimulering handler IMHO kun om at overskride
grænser.
Det er fuldstændig fair ikke at være til det, men at slikke sin egen sæd
eller blive stimuleret i numsen er nu engang ikke noget man taget skade af

Fra : ¤

Dato : 12-11-02 19:18

On Tue, 12 Nov 2002 17:22:07 +0100, "Henrik Steen Larsen"
<slet.hsl.@code12.dk> wrote:

> [...]
>eller blive stimuleret i numsen er nu engang ikke noget man taget skade af

Jeg tror i det mindste at man skal have en snert af bisexualitet for
at have lyst til at slikke sæd i sig ( hvis man er mand )

Torben

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-11-02 20:06

> Jeg tror i det mindste at man skal have en snert af bisexualitet for
> at have lyst til at slikke sæd i sig ( hvis man er mand )

hæ hæ hæ...

Det kan jeg hverken påvise eller afvise, men tanken er da munter nok

Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-11-02 00:26

"¤" <¤@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg tror i det mindste at man skal have en snert af bisexualitet for
> at have lyst til at slikke sæd i sig ( hvis man er mand )

og?

--
Niels

Fra : Tomas O.

Dato : 15-11-02 09:33

¤ <¤@gmx.net> wrote in news:fbh2tu0d5mpv0gmj4n4rle32gnjsg1ul0n@4ax.com:
SNIP
> Jeg tror i det mindste at man skal have en snert af bisexualitet for
> at have lyst til at slikke sæd i sig ( hvis man er mand )

Det tror jeg nu ikke på. Det er jo ens egne kropsvæsker.

Jeg tungekysser nu glad en kvinde der lige har taget klatten (min), og
slikker gerne fisse efter jeg er kommet i den, men jeg er heller ikke ret
sart.

Tomas

Fra : Arne Jensen

Dato : 13-11-02 09:17

On Tue, 12 Nov 2002 13:10:32 +0100, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>Jeg aner slet ikke hvad det betyder, så jeg er klart en af dem der er kommet
>til siden hen, så pænt davs

Davs davs:)
Den hed nu iøvrigt sexologi_r23, men skidt i pyt:)
Fidonet var (og er for så vidt stadigvæk (bare meget tavst) et netværk
af bbs'er hvor det var muligt at diskutere og sende netmail på samme
måde som her på inet.. Bare uden grafik ovs.. Det var dengang vi alle
overvejede meget hvor meget af en mail vi qoutede ovs.. Men altså et
14400 modem var virkeligt store sager dengang (92-93?!) og
telefontaksten hundedyr Er du vild det var store sager at sidde med et
14400 modem når man kom fra et 2400 bps modem.
Der er et stykke vej til 256000 bps:)
Nå meget OT nostalgi!

> [...]
>Der er ikke noget mere upirrende eller kedeligt, når han ikke kan finde ud
>af det, ikke kan lide det eller ikke gider i mere end et halvt minut.

Se det har jeg jo også hørt en hel del om, og det undre mig at mænd
ikke giver sig selv den nydelse at slikke en pige. Det er da noget af
det lækreste og jeg kunne slet ikke forestille mig at undvære det..
Det er da så fedt!
Kun strejfer hendes køn.. Jaaa til at starte med;)

Et virkeligt godt råd til det (sandsynligvis) store tavse flertal her
i gruppen, der evt. ikke har så stor erfaring med dette: Ifølge flere
af mine gode veninder og adskillige brevkasser: HUSK at barbere jer
gutter: Skægstubbe skulle efter sigende føles nogenlunde ligesom
sandpapir imod det rimeligt sarte kød i kvindens skød.. Hov det rimede
jo;)

Et andet godt råd: PRØV DET:)

> [...]
>analsex, men forudsat at det altså ikke var hans anale ind/udgang det gik ud
>over. Men du har ret, der burde ikke være nogen forskel der.

Jeg tror Niels har fat i den lange end, når han skriver at det har en
hel del med grænser at gøre. Homofobi?
Jeg tror de færeste har noget imod at en pige fortæller hendes veninde
at han elsker at "få gnavet gren" (undskyld) men der skal nok være en
hel del der ikke er synderligt vilde med hvis pigen fortæller
veninderne at han er fuldstændigt vild med at få noget stoppet op i
måsen.. Faktisk har Niels her igen fat i noget. Han skriver jo blandt
andet om at der findes en hel del erogene zoner omkring anus. Det gør
der, men det er nok meget forskelligt hvordan det føles, og personligt
har jeg overhovedet ingen lyster i den retning.. Hverken som givende
eller modtagende part.

> [...]
>at have tisset 117 gange siden sidste bad, så kan hans dims virkelig lugte

Vand og sæbe er en god ting.
Jeg kan også godt love og garantere for at en pige der har samme
tendenser.. Altså manglende hygiejne ikke ligefrem lugter af violer.
Esbjerg havn falder mere på sinde!

> [...]
>sæd......Og jeg tror faktisk ikke, det havde givet et bifald, hvis jeg havde

Det er jo nok de her grænser igen. Jeg er ikke sikker på jeg ville
have lyst til det, men det afhænger nok meget af situationen.
Personligt har jeg da kysset en pige mange gange efter at hun har
suttet mig, og såmænd også efter at være kommet i munden på hende, så
jeg ved da godt hvordan min egen sæd smager.. Men det betyder ikke at
jeg har lyst til at slikke hende ren.. Som sagt finder jeg hverken at
konsistens eller smag behager mig specielt godt.. Til gengæld har jeg
det fint med at kysse.. Og slikke og:)
Jeg kan slet ikke forstå denne skræk for det.. Det kommer jo fra en
selv, og der gjorde det da ingen skade!

Venligst
Møffe