Ang. RISK
Fra : Brian Thomsen

Dato : 10-11-02 21:48

Hej alle

Jeg har hørt at brætspillet RISK skulle findes i en PC version! Jeg har dog
ledt både via google, jubii og søgt i denne gruppe, men desværre uden held!
Er der nogle af jer der kan fortælle mig hvor denne kan downloades??

--
Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-11-02 22:28

Brian Thomsen skrev:

> Jeg har hørt at brætspillet RISK skulle findes i en PC version!

Ja, Microprose har lavet en ganske glimrende udgave. Jeg har selv
2'eren, og det kører skisme godt, selvom computermodstanderen er
latterligt nem at slå. Stort set alle missioner kan let gennemføres ved
tidligt at erobre Australien og derefter at snuppe Asien.

> Er der nogle af jer der kan fortælle mig hvor denne kan downloades??

Det kan jeg desværre ikke hjælpe med. Spillet koster jo penge. Mon ikke
det kan findes til under en hund hos en eller anden softwarepusher?

--
Mvh. Peter
"Remember to let him hit you an even number of times so you don't get

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-11-02 22:56

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> latterligt nem at slå. Stort set alle missioner kan let gennemføres ved
> tidligt at erobre Australien og derefter at snuppe Asien.

Hvorfor spiller du det så ikke online sammen med alle os andre på
www.zone.com? Send en mail, jeg er for det meste klar.

Mvh Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-11-02 02:32

Thomas Hjort skrev:

> Hvorfor spiller du det så ikke online sammen med alle os andre på
> www.zone.com? Send en mail, jeg er for det meste klar.

Cool - det må jeg kigge nærmere på. Og måske øve mig lidt.

Desuden vil jeg lige advare - jeg bliver utålelig, hvis jeg taber. Det
gælder i øvrigt også, hvis jeg vinder!

--
Mvh. Peter
"No, that's wrong, Cartman. But don't worry, there are no stupid

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 11:18

> Cool - det må jeg kigge nærmere på. Og måske øve mig lidt.
>
> Desuden vil jeg lige advare - jeg bliver utålelig, hvis jeg taber. Det
> gælder i øvrigt også, hvis jeg vinder!

Du får slag :)

Mvh Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-11-02 13:40

Thomas Hjort skrev:

> Du får slag :)

Not likely!

Desværre ser det ikke ud til, at jeg kan spille. Min internetforbindelse
kører med et NAT-system, der desværre effektivt forhindrer de fleste
onlinespil.

--
Mvh. Peter
"We live in a society of laws. Why do you think I took you to all those

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-02 09:52

Thomas Hjort wrote:

> Hvorfor spiller du det så ikke online sammen med alle os andre på
> www.zone.com? Send en mail, jeg er for det meste klar.

Stort! Jeg joiner ved lejlighed, når jeg får tid! :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-02 09:58

Peter T. wrote:

> Stort! Jeg joiner ved lejlighed, når jeg får tid! :)

Godt så. Hvor finder jeg Risk på zone.com? Nu er alle kategorier kigget
igennem uden held.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 11:17

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse

> Godt så. Hvor finder jeg Risk på zone.com? Nu er alle kategorier kigget
> igennem uden held.

http://zone.msn.com/risk2/default.asp?blnHBRedirect=True

Mvh Thomas

Fra : Oskar Stern

Dato : 12-11-02 11:19

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> [...]
> Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
>
> "I love the smell of new hardware in the morning"

Det ligger som Risk II under "CD-ROM required".

Oskar Stern
---------------------
There 10 kinds of people: Those who understand binary, and those who don't.

Fra : Peter T.

Dato : 13-11-02 10:45

Oskar Stern wrote:

> Det ligger som Risk II under "CD-ROM required".

Tak. Det var præcis det eneste sted, jeg _ikke_ havde kigget, da jeg gik
ud fra det var gratis.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-11-02 11:46

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev:
<SNIP>

> Hvorfor spiller du det så ikke online sammen med alle os andre på
> www.zone.com? Send en mail, jeg er for det meste klar.

Jeg skal da ærligt indrømme at jeg er blevet bidt af spillet, og har nu
bestilt "RISK 2"!! Så jeg håber at kunne få en lidt anden modstand en
computeren i "MissionRISK 2"!! Jeg får garanteret tæsk, men der er kun en
vej..... og det er fremad

Vi ses på www.zone.com....!!

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : danni plougmann

Dato : 11-11-02 02:49

4 sekunder på google med søgeord risk II
http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/feb00/risk2.html
og på www.spilpriser.dk søgeord risk så finder den risk II til 109 kr.

/danni plougmann

Fra : Brian Thomsen

Dato : 11-11-02 14:25

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> 4 sekunder på google med søgeord risk II
> http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/feb00/risk2.html
> og på www.spilpriser.dk søgeord risk så finder den risk II til 109 kr.

Mange tak... Jeg har åbenbart ikke været grundig nok

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Kristian Platz

Dato : 11-11-02 13:31

Brian Thomsen <brian-thNOSPAM@tiscali.dk> skrev:
>Hej alle
>
>Jeg har hørt at brætspillet RISK
>skulle findes i en PC version! Jeg har dog
> [...]

Download KaZaa på kazaa.com el. download.com
der kan du downloade Både Risk og Risk2

Fra : Brian Thomsen

Dato : 11-11-02 14:24

"Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev:
<SNIP>

> Download KaZaa på kazaa.com el. download.com
> der kan du downloade Både Risk og Risk2

Mange tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-11-02 15:09

Brian Thomsen wrote:
> "Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> skrev:
> <SNIP>

> Mange tak

Det er dog lige så ulovligt som at stjæle en kopi af spillet i en butik.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Brian Thomsen

Dato : 11-11-02 15:54

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev:
<SNIP>

> Det er dog lige så ulovligt som at stjæle en kopi af spillet i en butik.

Der tager du fejl! Der ligger ikke warez inde på www.download.com (så vidt
jeg ved)!! Det er udelukkende trialware, shareware, freeware, osv...

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-11-02 18:02

Brian Thomsen wrote:
> [...]
>>
> Der tager du fejl! Der ligger ikke warez inde på www.download.com (så
> vidt jeg ved)!! Det er udelukkende trialware, shareware, freeware,

Han skrev at du kunne downloade Kazaa på download.com.
Spillet ligger sikkert på Kazaa, som et et fil-delingsprogram.
Kazaa bliver brugt til at dele warez.
Derfor er det ulovligt.
Hvis du derimod kan finde et Risk-spil på download.com, så more power to
you. Det ville ikke være ulovligt

Fra : Brian Thomsen

Dato : 11-11-02 18:21

> [...]
> Derfor er det ulovligt.
> Hvis du derimod kan finde et Risk-spil på download.com, så more power to

Du har ret! Men jeg hentede MissionRISK 2 på www.download.com , denne
version har jeg, for sjovs skyld, ledt efter på Kazaa oxo! Stort set alle de
RISK versioner der ligger derinde er shareware!!
Men det ændrer jo desværre ikke så meget ved, at der findes tonsvis af warez
derinde....!!

Mvh.
Brian Thomsen