il diavolo in corpo
Fra : harry

Dato : 10-11-02 20:53

....som jeg optog igår var vist ikke den jeg troede det var. jeg tænkte på en
italiensk(?) film fra 70'erne (vistnok) , som skulle være ganske
kontroversiel. paven fik sure opstød. er vistnok okkult, og indeholder
vistnok en temmelig grafisk scene af seksuel karakter. er der nogen der
kender den??

mvh
harry

Fra : Brian P

Dato : 10-11-02 21:09

Jeg ved ikke om du muligvis tænker på Robert Bressons Le diable probablement
(1977). Den er fransk.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-11-02 13:38

Måske tænker du på denne: http://us.imdb.com/Title?0090944