Hvor lang er køen p.t.
Fra : Rune Zedeler

Dato : 10-11-02 20:18

foran Bio City i Århus...?

-Rune

Fra : Simon Pedersen

Dato : 10-11-02 23:54

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
news:3DCEB0E8.6090609@daimi.au.dk...
> foran Bio City i Århus...?
>
> -Rune

Der skulle eftersigende være omkring 40 mennesker dernede

/SaP\

Fra : Søren Blom

Dato : 11-11-02 01:00

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i

> Der skulle eftersigende være omkring 40 mennesker dernede

Med 40 mennesker, så er køen ikke engang så lang så der er nogen risiko for
at de bliver kørt over

ØHHHH hvad ligger de i kø for?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-11-02 01:05

Søren Blom skrev:

> ØHHHH hvad ligger de i kø for?

Billetter til én eller anden drønkedelig film om nogle dværg-wusser og
deres bodyguards, der er på et stafetløb i en stor skov.

--
Mvh. Peter
"The environmental anomalies may have stimulated certain rebellious

Fra : Rune Zedeler

Dato : 11-11-02 05:50

Simon Pedersen wrote:

> Der skulle eftersigende være omkring 40 mennesker dernede

Nå, så må man vel hellere til at komme derned... Takker!

-Rune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 11-11-02 09:20

Rune Zedeler wrote:

> Nå, så må man vel hellere til at komme derned... Takker!

8 billetter midtfor, lige bag midten i en af de "ikke allermindste" sale
(sal 7, rk 5/8) - efter 1 time og 40 minutter i kø.
Jeg er fuldt tilfreds

-Rune

Fra : Martin Møller

Dato : 11-11-02 09:29

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, så må man vel hellere til at komme derned... Takker!

Man kunne også vente til alle nørderne har været inde og se den.

Martin

Fra : Rune Zedeler

Dato : 11-11-02 10:04

Martin Møller wrote:

> Man kunne også vente til alle nørderne har været inde og se den.

Hvorfor dog det...?
- ikkenørder har det med at være sådan nogle kedelige mennesker.

-Rune

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-11-02 00:21

> foran Bio City i Århus...?

Ved det ikke præcist, men ved at den IKKE når til Aalborg

// Troels

Fra : Martin Helbo

Dato : 11-11-02 17:59

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

Viser de den igen i alle salene?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 11-11-02 22:20

Martin Helbo wrote:

> Viser de den igen i alle salene?

Nej, det er vist en engangs-ting at de viser den i alle salene.

Jaja, sorry. Nej, det var EEN sal, der ikke kunne købes billet til. Sal
8, afair. Ved ikke hvorfor. Sandsynligvis en form for privat arrangement
(der skal se den samme film).

-Rune