Spg. til bf1942
Fra : MaRk

Dato : 10-11-02 19:22

Hej

Jeg har købt dette spil, og det er sgu fedt!!
Men jeg har lige nogle spørgsmål:

Hvordan hejser jeg flaget??

Hvordan hopper jeg ud af flyet med falskærm på??

Hvordan lægger jeg mig ned??

Mvh
MaRk
ps undskyld hvis jeg har postet to gange men jeg kan ikke se min post fra
igår.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-11-02 20:23

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in

> Hej
>
> Jeg har købt dette spil, og det er sgu fedt!!
> Men jeg har lige nogle spørgsmål:
>
> Hvordan hejser jeg flaget??

Stiller dig i nærheden af flagstangen i et stykke tid, så hejser det
sig selv. Det indikerer om du kontrollerer basen og ikke om der lige
tilfældigvis kom en forbi i fuld fart i en jeep og trykkede på en knap.

> Hvordan hopper jeg ud af flyet med falskærm på??

Først bruger du Use-tasten - standard er det vist nok 'e'. Derefter
skal du lige vente til du falder gennem luften og så trykke på den tast
der udløser faldskærmen - mener det er 'q' som default. Hvis du er
meget højt oppe, så prøv og fald gennem luften næsten til du er på
jorden og fold så faldskærmen ud - så begynder din mand at skrige (he
he) og du undgår at blive skudt i luften - mens du hænger i din
faldskærm.

> Hvordan lægger jeg mig ned??

Det kan jeg ikke lige huske, har du været inde i indstillingerne til
spillet. Der kan du selv konfigurere hvilken tast der gør hvad.

Flemming

Fra : MaRk

Dato : 10-11-02 20:49

Jeg takker mange gange for hjælpen, lægge sig ned er på "z" ved standard

Fra : Luke

Dato : 11-11-02 15:57

Ikke for at virke irriterende, men du skriver du har "købt" dette spil.
Dvs. at du 100% har en manual ved hånden som godt kunne svare dine spørgsmål
eller hvad ?

Men læs lige manualen fordi der står gode ting om hvordan du spiller
spillet.
Luke

Fra : MaRk

Dato : 11-11-02 16:14

"Luke" <mbmfON@MAPSofir.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke for at virke irriterende, men du skriver du har "købt" dette spil.
> Dvs. at du 100% har en manual ved hånden som godt kunne svare dine
spørgsmål
> eller hvad ?

Jo jeg har skam en manual, jeg fandt også hvordan man lagde sig ned der.
Kunne bare ikke finde de to andre ting der.