ericsson 260 pin kode
Fra : Markov

Dato : 10-11-02 18:55

Hej jeg har en Ericsson 260 som jeg ikke kan huske pin koden på er der nogen
der kan hjælpe mig med at løse mit lille problem

Har læst et sted at der skulle være nogen tal/kode bag på

tlf. eller bassen der er til at ophæve pin koden.

På forhånd tak

M V H

Markov

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 11-11-02 13:04

On Sun, 10 Nov 2002 18:55:12 +0100, "Markov" <markov@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har læst et sted at der skulle være nogen tal/kode bag på
>
>tlf. eller bassen der er til at ophæve pin koden.

Kære Markov.

Du skal sandsynligvis bruge IPEI-koden (International Portable part
Equipment Identity), som står opgivet på emballagen for håndsættet.

Du kan læse mere om telefonens forskellige koder her:
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/ericsson260.htm#info

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen

Bent Andersen