J-dag veloverstået
Fra : m.grewy

Dato : 10-11-02 19:10

Ja så er den squ da heldigvis overstået og næsten uden der var nogle der var
fulde, ville jeg havde sagt hvis ikke det var fordi der er taget billeder
som viser noget andet :)
Og jeg håber i kom godt hjem.

Michael

Fra : Pein

Dato : 11-11-02 01:41

"m.grewy" skrev ...
> Ja så er den squ da heldigvis overstået og næsten uden der var
> nogle der var fulde, ville jeg havde sagt hvis ikke det var fordi der
> er taget billeder som viser noget andet :)

Men hvor blev Jacob Barfod af?

> Og jeg håber i kom godt hjem.

Jow jow. Der blev lige kørt en Hustler Energizer ned om morgenen, og så
er man trafik-klar.
Ja ok, morgen er måske så meget sagt, men de fleste andre sov da endnu.

Niels Pein

Fra : m.grewy

Dato : 11-11-02 14:43

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in message

> Men hvor blev Jacob Barfod af?

Han var desværre syg :(

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-02 11:42

m.grewy wrote:

> Ja så er den squ da heldigvis overstået og næsten uden der var nogle der
> var fulde, ville jeg havde sagt hvis ikke det var fordi der er taget
> billeder som viser noget andet :)

....og jeg tror ikke engang der blev taget nogle uhyrlige billeder af mig

> Og jeg håber i kom godt hjem.

Jep, det var dog lidt køligt, men det hører jo årstiden til.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Armand

Dato : 11-11-02 22:43

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> ...og jeg tror ikke engang der blev taget nogle uhyrlige billeder af
mig

Og dét til trods for at det vitterligt var snaps tilstede

Udfordring:
Tør du ryge på julefrokosten d. 6/12??

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-02 23:57

Armand wrote:

> Og dét til trods for at det vitterligt var snaps tilstede

Jep, men nu var Barfod der jo heller ikke til at hjælpe mig igang

> Udfordring:
> Tør du ryge på julefrokosten d. 6/12??

Hæ! Er det en invitation? Det lyder da meget hyggeligt, men jeg må hellere
se vejret an inden jeg lover noget. Fazeren har lige bevist at bagenden
ikke står så godt fast i frostvejr (se mandagstråden)
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-11-02 12:45

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> [...]
var
> fulde, ville jeg havde sagt hvis ikke det var fordi der er taget billeder

hmmm, ja de billeder´, hvornår bliver de lagt et sted så man kan se dem??

Og Jes holdte ud helt til kl. 06.15 om morgenen godt gået Jes

Det var ellers en rigtig hyggelig aften, med god mad, et godt Live band, og
masser af snebajere. Og så var der næsten ingen der opførte sig pineligt

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : m.grewy

Dato : 11-11-02 14:46

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message

> hmmm, ja de billeder´, hvornår bliver de lagt et sted så man kan se dem??

Tja det må du spørge vores webmaster (Jacob) om.

> Og Jes holdte ud helt til kl. 06.15 om morgenen godt gået Jes

Ja det var flot

> Det var ellers en rigtig hyggelig aften, med god mad, et godt Live band,
og
> masser af snebajere. Og så var der næsten ingen der opførte sig pineligt
>
> --
Ja det var en fin aften :)
Det er godt du siger næsten ikke :)

Michael