E.T. The Extra-Terrestrial (Special Editio~
Fra : Prestij

Dato : 10-11-02 16:48

Er der nogen der ved om begge udgaver findes på samme disc REG2 (DK)
udgaven.......eller er det den cuttede udgave??

På forhånd tak

Fra : Martin Møller

Dato : 10-11-02 18:41

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om begge udgaver findes på samme disc REG2 (DK)
> udgaven.......eller er det den cuttede udgave??

Der er 2 disc med hver deres version. Disc 1 indeholder den nye version og
disc 2 indeholder den gamle version.

Martin

Fra : Brian Nielsen

Dato : 10-11-02 22:27

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Prestij" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er 2 disc med hver deres version. Disc 1 indeholder den nye version og
> disc 2 indeholder den gamle version.

Det må være R1 udgaven du der taler om. R2 udgaven indeholder kun den nye
(extended/cutted/whatever) version
på disk 1, og en masse extramateriale på disk 2, som R1 folkene skal
investere i 3-disk settet for at få.
Se selv her:
http://www.dahf.dk/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=9&t=000049

Jeg har investeret i R1 Gift settet (3-disk udgaven), men må indrømme at
selvom om jeg
oprindeligt syntes det var noget pjat med de ændringer der var foretaget, så
er der alligevel
så tilpas meget i den nye version der virker bedre end den originale, at jeg
næppe får set den originale
udgave igen.

/Brian