Hvor mange km, fik i kørt denne sæson ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-11-02 16:35

Ja, så er Diversion'en pakket sammen for denne sæson :-/

Jeg regnede ikke med, at jeg kunne nå at få kørt mere i år, både tid's og
vejr mæssigt,
så jeg har lige brugt et par timer eller tre, på at skifte motorolie +
filter , vaske/tørre samt påsprøjtning af WD-40.

Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
Hvor meget fik i kørt ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 10-11-02 16:46

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote in message

SNIP
> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?
>
> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen
> Yamaha XJ 600 S Diversion '01

14.754 km til dato og endnu 41 dage til næste sæson begynder.

Mvh.
Carsten
BMW K 1200 RS - sommerhalvårsged
Suziki DR 250 S - vinterhalvårsged

Fra : wheeler

Dato : 10-11-02 16:58

Kawa KLE 500 ca. 600 km
RD 350 LC ca. 300 km
TDR 125 ca. 500
Puch Maxi II ca. 8 km

Men til gengæld får jeg skruet en hel del ;-/

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Richard Pade

Dato : 10-11-02 18:17

wheeler wrote:
> Men til gengæld får jeg skruet en hel del ;-/

Det har vi ikke kunnet undgå at bemærke! Hmm, du må have dig et kørende
værksted, hvis du skal indhente det til næste år...

Richard

Fra : Morten & Mimi

Dato : 10-11-02 16:52

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Har i dag rundet de 15.000 km. Da jeg lige har fået solgt min cykel regner
jeg ikke med at få kørt mere. Den bliver iøvrigt hentet på torsdag (

Morten / CBR1000 (solgt)
VFR 750 rc36 (uden afgift og nr.plade)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-11-02 17:07

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Ca. 4000km + 250km de næste 14 dage, inden den skal stilles ind..

Jeg har ikke fået kørt så meget i år, da cyklen har været i stykker næsten 2
ud af de 9 måneder, sæsonen har varet. At det så var 2 måneder omkring
sommerferien gør det jo ikke bedre.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : anrs

Dato : 10-11-02 17:13

Dennis Hellan Pedersen wrote:

:: Hvor meget fik i kørt ?
::

omkring 7.500 km

anrs
Triumph Sprint RS
http://dfm.divvy.dk/?id=25

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-11-02 17:20

Uden at vide det med sikkerhed, så ligger det nok omkring en 17-18000 km,
fordelt på 3 MC'er (DT175, XT600, BB). XT'eren har stået for de 9000km, men
det skyldes at jeg i år, tog på ferie på den. Jeg blev dog så "bidt" af
det, at jeg nok gør det igen til næste år

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : ZX-10

Dato : 10-11-02 17:30

Rundede da lige de 23000......:o
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-11-02 18:17

Damn, så mange kilometer kommer jeg kun op på hvis jeg regner bilen med

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 11-11-02 12:45

On Sun, 10 Nov 2002 17:30:08 +0100, ZX-10 wrote:
> Rundede da lige de 23000......:o
> Kenneth ZX-10
> www.skanderborgmc.dk

He he he - men dit speedometer viser jo også 160 når vi kører 130

--
Jesper
CBR600 - 9kkm siden maj

Fra : Per Emborg

Dato : 12-11-02 00:10

Ja og halvdelen har jeg skubbet dig rundt

--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 10-11-02 17:35

> [...]
> så jeg har lige brugt et par timer eller tre, på at skifte motorolie +
> filter , vaske/tørre samt påsprøjtning af WD-40.

11.500 km (disse dog kørt fra 20/4 til 1/9 resten af tiden har jeg ikke
kunne køre)

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77)

Fra : Jack Jensen

Dato : 10-11-02 17:34

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, så er Diversion'en pakket sammen for denne sæson :-/
> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Hej

Jeg har rundet de 23.650 i år uden probs.
- Men nu kører jeg jo også på en Honda VFR750F fra 89
- Og jeg er da ikke helt færdig endnu.

Mvh
Jack

---

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-02 18:23

> Hvor meget fik i kørt ?

I perioden 96 - 01 kørte jeg 75.000 km - hvilket svarer til 15.000 km/år. -
De blev alle kørt på min Jawa 350.. Her skal man huske på at
gennemsnits-hastigheden på sådan en, er del lavere end de fleste andre mere
sportslige cykler.
Jeg synes det giver et forvringet billede af hvem der har kørt meget og kørt
lidt, hvis man måler på km. Mål på timer i stedet...

I år har Jawa'en desværre måtte holde stille, da jeg ikke har haft tid til
at renovere motoren. Så det er ikke blevet til ret mange timer på vejene. I
alt ca. 20 - 30 timer - på henholdsvis min fars Bandit 1200 - og nu her, på
min brors DT175'er - som forøvrigt er en rigtig fin maskine til transport
mellem hjem og arbejde. (2 x 45 km - pr. dag)

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-11-02 14:04

> Jeg synes det giver et forvringet billede af hvem der har kørt meget
og kørt
> lidt, hvis man måler på km. Mål på timer i stedet...

hmm jeg har kørt rigtigt meget bykørsel i år, så et overslag er mellem
150 og 220 timer ....

/A

Fra : Richard Pade

Dato : 10-11-02 18:15

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Ja, så er Diversion'en pakket sammen for denne sæson :-/

Pessimist, Dennis

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Med eftermiddagens 160 km kun knap 3 kkm af de maks. 4, min
ulykkesforsikring tillader mig at køre årligt. Det kostede et par gode
køreweekender i forsommeren at sætte Givi-rack på.

Men nu skifter månen igen fase, så mon ikke vi inden 1. dec. får et par
uger med varme og tørre veje som i dag??? Håbet har man jo altid, som
shahen sagde udsigterne til fortsat at kunne regere Iran to uger før han
blev fordrevet :)

Richard

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-11-02 19:04

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvor meget fik i kørt ?

Jeg fik kørt ca. 6.500 km i år. Ikke så meget som sidste
år hvor jeg kørte 7.500 på en halv sæson fra 20. juni til
9 nov.

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/tony_lorentzen

Fra : Niller

Dato : 10-11-02 19:20

Hej Dennis

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Jeg fik Suzi i midten af august måned, da stod den på 12.300 km.

D. 1. november blev hun staldet op, da stod den på på 17.500 km.

5200 km. på ca. 2,5 måned

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Danteknik

Dato : 10-11-02 19:39

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Herlig sæson .......

21.000 km
En uges kørsel på de sydfranske bjergveje (Mens Brormand fes rundt på Val de
Vienne)
Trackday på Knutstorp
Kun én fartbøde.

Og så har fruen netop fået mc-kørekort og Suzuki GN 250

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 10-11-02 20:34

> Hvor meget fik i kørt ?

204km i alt.
incl. 1 værkstedsbesøg ca. midvejs.

Henrik

www.gsx.dk

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 10-11-02 23:14

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Ca. 12K km.

Fra : Morten & Mimi

Dato : 10-11-02 23:30

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Har i dag rundet de 15.500km. Da jeg lige har fået solgt min CBR regner

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 10-11-02 23:38

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Ducati 748 = ca. 5000 km (fik den først på plade sidst i juni måned)
Suzuki GSXR250 = 350 km
Yamaha SZR660 = 400 km
+ 200-300 km på del andre cykler

I alt = ca. 6000 km, hvilket er meget for mig, og mere end jeg har kørt de
sidste 3 sæsoner tilsammen !!!, jo jeg føler mig lidt genfødt som mc`ist
;>)))))

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 10-11-02 23:52

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?
>

> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen
> Yamaha XJ 600 S Diversion '01

Er sæsonen forbi??

MVH Anders på AREA51 50 km hver dag i sne og slud men helst høj sol.

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-11-02 00:50

On Sun, 10 Nov 2002 16:35:28 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote:

Hej.

>Hvor meget fik i kørt ?

Jeg stoppede da temperaturen faldt for 1 måned siden, så jeg er nok
den der tager årets "kyllingepremie"
Mine aktiviteter er nu henlagt til skrueskuret og en forhåbentlig
hyggelig vinter med vedligeholdelse, reperation og restaurering af mit
skrammel.
Men alligevel blev det til ca. 8000 Km hvoraf kun de 700 var på
motorvej - Resten var sjove
Vi mødes igen på de små veje igen når temperaturen igen er over 10
grader

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Pein

Dato : 11-11-02 01:53

"Dennis Hellan Pedersen" skrev ...
> Ja, så er Diversion'en pakket sammen for denne sæson :-/

Ikke sådan en suresmiley. Du kan vel bare pakke den ud igen.

> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Ja ups. De sidste mange år har jeg kørt 18-19.000 km. og TransAlp'en,
som er min 3. cykel, nærmer sig 150.000 km.
Men i år er det indtil videre kun blevet til ca. 4.000 km. Jeg regner
med at køre ca. 500 mere i år, men den står hos Rydbergs lige nu, med
det mystiske problem der blev introduceret dengang jeg fik skiftet
motor. Det er også derfor jeg ikke har kørt mere. Man tør ikke rigtigt,
når den kan gå død når som helst.
Lortemotor - 18.000 kr.

Mvh. Niels Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R (nå ja, den har også kørt lidt)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-11-02 07:42

23.100Km på min problemfrie CBR 600 F2. Den er nu opstaldet.
Nu kører jeg videre på min DR 600 som venter på nye dæk, ny bagdæmper, nye
forgaffelfjedre, og nye lejer i baghjulet.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 11-11-02 10:22

Ca. 18.000km og tæt på tre bagdæk

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Oros

Dato : 11-11-02 14:45

ca. 7.000 km siden slutningen af august/starten af september. Sen start
fordi jeg formodede jeg havde en totaltskadet CBR600. 3000bobs hos en hugger
har dog nu givet de gyldne 7kkm alligevel, jeg skal jo have hentet det
forsømte! :D Tur til Norge, og adskillige over bæltet er det blevet til.
Godt nok blev jeg ramt af snefygning på vej til skole i dag (hvor er mine
kåbe? argh) men jeg fortsætter indtil der ligger tykt af snask på vejbanen,
eller mit bagdæk står definitivt af! ;) DSB og HT ka vente kan de.

-Rasmus Jensen, Ishøj
som vender stærkt tilbage næste år også, og forhåbentligt på noget der til
den tid ligner en cbr600 igen! hehe

Fra : Armand

Dato : 11-11-02 23:28

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en
> Ja, så er Diversion'en pakket sammen for denne sæson :-/
> Denne sæson fik jeg trillet 13.800 km.
> Hvor meget fik i kørt ?

Primo: Jeg FIK kørt, og ovenikøbet på egen model, i år!
Secundo: Sæson'en er principiel endnu ikke ovre, derved at jeg selv
vælger hvornår jeg vil opstalde (til 20,- kr/uge), og senest var på
ryggen af den i lørdags!
Ultimo: Distance? Tjaeh, det er jo ikke nok at tælle sammen på
lillefrøens km-tæller

--
Armand.