Quicktime broadcaster
Fra : Michael Horn

Dato : 10-11-02 15:48

Hej MG

Har nogen prøvet denne nye feature?? En webcam enkeltbruger ting!

http://www.apple.com/quicktime/products/broadcaster/

Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-11-02 16:02

michaelhorn@mac.com (Michael Horn) writes:

> Hej MG
>
> Har nogen prøvet denne nye feature?? En webcam enkeltbruger ting!
>
> http://www.apple.com/quicktime/products/broadcaster/

Næh, men jeg så lige at den nye version af Yahoo messenger kan køre
video, og er kompatibel med PC versionen.
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-11-02 17:10

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Hej MG
>
> Har nogen prøvet denne nye feature?? En webcam enkeltbruger ting!
>
> http://www.apple.com/quicktime/products/broadcaster/

Jeg har downloaded den og vil kigge nærmere på den, når jeg får lyst -
den ser spændende ud. Jeg har ikke noget webcam, men kan man ikke
streame en QuickTime movie mon?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 10-11-02 19:56

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg har downloaded den og vil kigge nærmere på den, når jeg får lyst -
> den ser spændende ud. Jeg har ikke noget webcam, men kan man ikke
> streame en QuickTime movie mon?

Til det skal man bruge QTSS (QuickTime Streaming Server). Broadcaster er
et produkt til klargøring af et livesignal, som så udsendes med QTSS.

<http://www.apple.com/quicktime/products/qtss/>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 11-11-02 09:01

> Til det skal man bruge QTSS (QuickTime Streaming Server). Broadcaster er
> et produkt til klargøring af et livesignal, som så udsendes med QTSS.
>
> <http://www.apple.com/quicktime/products/qtss/>

Aha. Tak. Øv.
.... men øh, de skrev da i QuickTime news, at man kunne sende én
livestream fra et webcam til moster Oda i Svendborg, hvis hun havde...
et eller andet der fulgte med...?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-11-02 10:52

> [...]

> ... men øh, de skrev da i QuickTime news, at man kunne sende én
> livestream fra et webcam til moster Oda i Svendborg, hvis hun havde...

Hovsa, du har da ret. Det står jo ret tydeligt i QuickTime news at det
kan man godt. Dummeslag til mig.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com