Q: Nogen der har erfaring med Palit Micros~
Fra : Magnus Alkil

Dato : 10-11-02 15:38

Er der nogen der har købt dette kort der kan fortælle mig om det er noget
lort.

Fra : Martin K

Dato : 10-11-02 21:00

Magnus Alkil wrote:
> Er der nogen der har købt dette kort der kan fortælle mig om det er
> noget lort.

Mener kun det er deres GF3, man skal holde sig fra...

--
Martin K

Fra : RpR

Dato : 11-11-02 08:37

> Mener kun det er deres GF3, man skal holde sig fra...

Det er der vist noget om. Min nabos GF3 Ti200 er ramkredsene skadet på efter
ca. 2mdrs brug. Alle spil flimrede textures i osv. Garantien dækkede self'
et nyt.

Jeg har selv haft et GF2 Ultra af samme mærke, og bortset fra at
billedkvaliteten var lidt ussel, så har jeg ikke meget at udsætte på det.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 11-11-02 07:58

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der har købt dette kort der kan fortælle mig om det er noget
> lort.

Har kun gode erfaringer med Palits kort. Både GF3ti200 og GF4ti4200

Der hører ikke spil eller kabler med som hos mange andre producenter, men
det gør også at Palit er nogen af de billigste. Du for kort sagt rigtig
meget grafikkort for pengene.