GTA3: Secret Package i havnen
Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-11-02 13:52

Hvis man går op af trappen og op på taget af det store hus ved siden af
kranen kan man se der ligger en Secret Package på taget af carporten på
bygningen overfor.

Hvordan hulen får man fat i den?
Der er for langt at hoppe og jeg har ikke haft noget videre held med at
få en bil derop. De vil ikke rigtig rundt om hjørnet på trappen.
Jeg har forsøgt med både varvogne, taxier, Banshee og Bobcat.

Nogen der har haft bedre held?

/Robert

Fra : eli

Dato : 10-11-02 14:14

et fly måske...aka DODO

--
M.v.h
Dan

Fra : [KBC]

Dato : 10-11-02 15:49

Hey!!

Du skal gå op på taget og så skal du tage tilløb og så skal du spurte ned af
tage og så hoppe nede forenden af taget sådan kom jeg der over!!!!
Håber det kan hjælpe!

mvh
[KBC]

Fra : René Schnoor

Dato : 11-11-02 05:43

Husk at der er nogle våben du ikke kan spurte med når du holder dem! Så lad
være med at have et våben i hånden når du hopper.

René