Ønskes: Anbefaling af rejsemål
Fra : Rullen

Dato : 10-11-02 13:48

Til gruppen

Vi er en familie på 2 voksne + en dreng på 13 som skal finde sommerens
rejsemål. Vi har i mange år rejst til Chania (Nea chora) og finder stedet
dejligt. Vi har endvidere været i Alanya + Rethymnon og Nordgrækenland.
Det vi leder efter er et sted hvor vi kan slappe af og bade, helst med en
større by inden for et par kilometers rækkevide (over 20.000 ind.og gerne en
by hvor der er plads til både turister og lokale), bo tæt på stranden, og
lejligheder af god standard. Hvis der er nogen der har nogen anbefalinger,
gerne med hotelnavn, så hører vi gerne fra jer. Hvis der er nogen som vil
have information om Chania skal jeg prøve at svare på det.
Mvh
Karsten

Fra : docjacobsen

Dato : 10-11-02 15:36

Kære Karsten og familie,
Jeg kender et sted eller flere, som kan leve op til
jeres forventninger, og....
det er unikt !
Mail: oj@c.dk
Mvh. Dr. Ole Jacobsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 10-11-02 17:12

Hejsa.

Jeg kan kun varmt anbefale Georgiopoli som ligger mellem Chania og Rethynom.
Dermed er det let at komme til en større by end lige Georgiopoli. Vi boede i
sommers på Hotel Zorbas, og generelt er byen dejlig familie venlig, og
ligger samtidig Kreats længste og vel nok bedste strand og der. Fra Zorbas
til stranden er der ca. 1½ min. gang.
Se mere her: www.startour.dk eller http://www.georgioupoli.net/af_indgb.htm
eller http://web.otenet.gr/alchemist/

MVH Martin