Dirty Dozen 2. Første bane. HJÆLP
Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-11-02 13:24

Jeg har udført mine to missioner, nemlig at finde en POW og stjæle nogle
dokumenter. Nu står jeg så med den eneste af mine overlevende mænd nede ved
den flyver (ved 'the harbour') som jeg TROEDE skulle ende missionen og flyve
os væk, men intet sker :(
Er der et eller andet sted på mappen hvor der er en exit? Svært at blive ved
med at checke det hele ud, da japserne tilsyneladende spawner rundt omkring.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-11-02 00:35

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> med at checke det hele ud, da japserne tilsyneladende spawner rundt

Høhø.
Skulle have POWen med tilbage (POW missionen stod ellers som fuldført). Han
stod imellem to palmer og en klippevæg og trippede for at komme ud, og en
gang imellem kikkede han intenst på en usynlig plet på klippevæggen! (dårlig
AI eller krigstraumer tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....)

Mvh Thomas