Send mig en TÆLLER
Fra : Ole S

Dato : 10-11-02 12:09

Har du en Tæller og/eller viden om hvordan de instaleres

Min hjemmeside på nettet med flere undersider og Zip-filer
Jeg ville gerne have flere tæller så man kan se
antal Besøgende på hovedsiden
antal Besøgende på undersiderne
antal Downloads af forskellige Zip-filer
på forhåbenlig forhånd tak

ohs@email.dk

Fra : Xystus

Dato : 10-11-02 13:39

Hey Ole

> Jeg ville gerne have flere tæller så man kan se
> antal Besøgende på hovedsiden
> antal Besøgende på undersiderne
> antal Downloads af forskellige Zip-filer

Det lyder mest som om du vil have fat i noget statistik.

Du kan bruge www.chart.dk

Xystus website-->
http://xystus.adr.dk

Fra : Lina L

Dato : 10-11-02 13:51

Hvis du skal bruge statistik, kan du udover chart.dk, bruge nope.dk, som jeg
synes er meget gode :)

Fra : Cubus

Dato : 10-11-02 21:09

"Ole S" <ohs@email.dk> skrev

> [...]
> antal Besøgende på hovedsiden
> antal Besøgende på undersiderne
> antal Downloads af forskellige Zip-filer

http://www.peak.dk/

Den kan vist det meste af det du ønsker incl det med at tælle
zip-filer.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk/