CS Bots
Fra : Dennis Andersen

Dato : 10-11-02 11:39

Hej.

Efter der har været "ged" i mit CS har jeg lige installeret det igen +
RealBots, men bots'ne skal jeg ikke spille imod når jeg kommer ind i en
bane..
For at add'e bots'nene skulle jeg trykke på "H". Det her står der i
readme filen :

# RealBot AI Preview Release 3
##############################

# The botmenu
##############################

# change your key here or remove this lines to disable botmenu!
bind "h" "botmenu"
exec "..\Realbot\botmenu.cfg"

# Startup
##############################

# wait for 3 seconds
pause 3

# Auto-Balancing team off
mp_autoteambalance 0

# Be sure bots can join teams (even when uneven).
mp_limitteams 0

De er blevet installeret i Serria/Halflife/cstike ..

Nogen der kan hjælpe mig med at få dem til at virke??

--
Mvh
Dennis Andersen

Fra : Cinnober

Dato : 10-11-02 18:55

"Dennis Andersen" <dennis.l.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mp_limitteams 0
>
> De er blevet installeret i Serria/Halflife/cstike ..
>
> Nogen der kan hjælpe mig med at få dem til at virke??

og du har evt. ikke et buyscript eller lign ,hvor tasten H bruges????Kunne
måske være en "konflikt" mellem 2 .cfg filer......

Fra : Dennis Andersen

Dato : 11-11-02 19:14

:: og du har evt. ikke et buyscript eller lign ,hvor tasten H
:: bruges????Kunne måske være en "konflikt" mellem 2 .cfg filer......

Hmm.. Nej jeg skulle ikke mene at "H" bruges til noget andet.

--
Mvh
Dennis Andersen

Fra : Ged

Dato : 12-11-02 00:02

"Dennis Andersen" <dennis.l.andersen@get2net.dk> wrote:

>Hej.
>
>Efter der har været "ged" i mit CS har jeg lige installeret det igen +
>RealBots, men bots'ne skal jeg ikke spille imod når jeg kommer ind i en
>bane..

Hov hov - jeg har ikke rørt dit CS

Mvh Ged