55 trækkende traner
Fra : Bo Skelmose

Dato : 10-11-02 10:12

Sikken et syn - 55 syd trækkende traner i lav højde.
Kl. 10 10/11-02 - hemmet - sydenden af ringkøbing fjord.
flere der har set dem ?

Fra : onslow

Dato : 12-11-02 19:16

"Bo Skelmose" <SkelmoseTV@mail.dk> wrote in message news:<3dce22ef$0$52977$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Sikken et syn - 55 syd trækkende traner i lav højde.
> Kl. 10 10/11-02 - hemmet - sydenden af ringkøbing fjord.
> flere der har set dem ?

Det kunne jo være en del af de, op til 72 fugle som har stået på
vejlerne de sidste par måneder.

Fra : "Steen Brølling"

Dato : 12-11-02 20:24

On Tue, 12 Nov 2002 10:15:57 +0000, onslow wrote:

> Det kunne jo være en del af de, op til 72 fugle som har stået på
> vejlerne de sidste par måneder.

Jeg tror faktisk nærmere det var noget lignende 92 fugle vi røg op på
heroppe...

MVH Steen Brølling
--
http://www.broelling.dk (just a little something for the masses)
RedHat 8/Linux 2.4.18 - still think penguins are cute!??

Fra : Erik Agertoft

Dato : 12-11-02 23:46

On Tue, 12 Nov 2002 20:23:43 +0100, "Steen Brølling" <strix@mail.dk>
wrote:

>Jeg tror faktisk nærmere det var noget lignende 92 fugle vi røg op på
>heroppe...

Kan det mon passe?
Jeg synes ikke, det fremgår af DOFbasen, at der har stået SÅ mange på
Vejlerne inden for de seneste par måneder.....;-D

Vemlig hilsen
Erik

Fra : Jan Jespersen

Dato : 13-11-02 09:06

"Erik Agertoft" <agentoft@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg synes ikke, det fremgår af DOFbasen, at der har stået SÅ mange på
> Vejlerne inden for de seneste par måneder.....;-D

Den var god Erik!. (Hvis det altså var ironi jeg kunne læse mellem linierne)

Fra : "Steen Brølling"

Dato : 20-11-02 07:03

> Kan det mon passe?
> Jeg synes ikke, det fremgår af DOFbasen, at der har stået SÅ mange på
> Vejlerne inden for de seneste par måneder.....;-D

Hehe - nej gid det var så vel, at vi så ku' regne med at der ikke havde
været så mange. Måske om et par år Erik :)

Tallet kommer iøvrigt fra Vejlernes Feltstation.

MVH Steen Brølling
--
http://www.broelling.dk (just a little something for the masses)
RedHat 8/Linux 2.4.18 - still think penguins are cute!??
QUIT

Fra : onslow

Dato : 13-11-02 18:10

"Steen Brølling" <strix@mail.dk> wrote in message news:<pan.2002.11.12.19.23.06.615641@mail.dk>...

> Jeg tror faktisk nærmere det var noget lignende 92 fugle vi røg op på
> heroppe...
>
> MVH Steen Brølling

Ok Steen

De 72 var også kun hvad jeg personlig har set på en gang..

MVH Jan S. Kristensen
Hanstholm