Hjælp tilbydes : Har din PC fået Virus .??~
Fra : Helen Jensen

Dato : 10-11-02 08:55

Hej,

Har du fået Virus på din computer ? Fortvivl endelig ikke, sluk for din
computer og ring til os på 7022 9333 før skaden bliver større.

Køb Antivirus programmet Kaspersky på den danske site www.virusdanmark.dk .
Her vil du også få Dansk telefonsupport og opdateringssevice.

Hilsen Helen Jensen.

Fra : B.R.

Dato : 10-11-02 09:19

Helen Jensen wrote:
> [...]
> din computer og ring til os på 7022 9333 før skaden bliver større.
>
> Køb Antivirus programmet Kaspersky på den danske site

Måske ment som en hjælp, men er det reelt ikke *gratis reklame* der søges
her fra *dig*.

Er dette så den rigtige gruppe?

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : MikeU

Dato : 10-11-02 09:38

"Helen Jensen" <helen@herait.dk> skrev
> [...]
..
> Her vil du også få Dansk telefonsupport og opdateringssevice.

Ellers smart trick at bruge et personligt navn som poster, for at maskere
reklamen. Det er vist ikke set før...

Jeg var af den opfattelse, at NG's ikke var kommercielle udvekslingsfora,
men der tog jeg åbenbart fejl!

Meget træls at se den slags skamløs marketing i et seriøst forum...skam dig
Helen Jensen og Virusdanmark.

Fra : Palle Christensen

Dato : 10-11-02 11:52

Hej NG.

Det kan da godt være at det er et forkert sted at reklamere, men jeg synes
da at de bliver til grin når der er tlf.svarer på)

Eller er det den nye form for døgnservice?

Palle

Fra : Anders Lund

Dato : 10-11-02 12:04

Palle Christensen <pjc@image.dk>, wrote in

> Det kan da godt være at det er et forkert sted at reklamere, men jeg synes
> da at de bliver til grin når der er tlf.svarer på)

Hvad siger den? "Har du fået Virus på din computer ? Fortvivl endelig ikke,
sluk for din computer og ring til os på 7022 9333. Vi tager telefonen fra
klokken 9 til 16, mandag til fredag"

--
Anders Lund - spam2002@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Helen Jensen

Dato : 10-11-02 14:35

Hej Anders,

Jeps du har ret vi er ved telefonen hele døgnet prøv bare at ringe, eller
har du prøvet ?

Ha´en god Søndag Helen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-11-02 14:42

In article <aqlnep$5c9$1@sunsite.dk>, Helen Jensen wrote:

> Jeps du har ret vi er ved telefonen hele døgnet prøv bare at ringe, eller
> har du prøvet ?

Når i nu sidder der, så brug de næste 15 minutter på at læse:
1. http://www.usenet.dk/netikette/
og
2. Jeres udbyders betingelser for jeres abonnement

I har netop brudt begge af disse og kan forhåbentlig imødese en lukning
af jeres linie af samme grund.

FUT: dk.admin.netmisbrug

--
Andreas Plesner Jacobsen | Matrimony isn't a word, it's a sentence.

Fra : James Rune Hansen

Dato : 10-11-02 13:13

> Det kan da godt være at det er et forkert sted at reklamere, men jeg synes
> da at de bliver til grin når der er tlf.svarer på)

Det kan være at de læser news. De tog ihvertfald telefonen her kl. 13:07

Men hvis der er telefonsvare på et døgnnummer så er det pinligt.

James

Fra : Palle Christensen

Dato : 11-11-02 20:11

Hej
Jeg ringede OG sendte en mail 11- 09 - 2002 kl 1020 og har endnu ikke fået
et svar.

Hilsen Palle

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 10-11-02 14:31

"Helen Jensen" <helen@herait.dk> wrote in news:aql3gh$585$1@sunsite.dk:

> Har du fået Virus på din computer ? Fortvivl endelig ikke, sluk for
> din computer og ring til os på 7022 9333 før skaden bliver større.

Har du set spam i en usenetgruppe der ikke er beregnet til salg? Fortvivl
endelig ikke, send en klage til staff@sunsite.dk og ring på 7022 9333 og
giv udtryk for din harme.

> Køb Antivirus programmet Kaspersky på den danske site
> www.virusdanmark.dk . Her vil du også få Dansk telefonsupport og
> opdateringssevice.

Brug "sund fornuft" og "omtanke" - begge dele er ganske gratis men svære
at komme igang med hvis man er smådum. Hvis du har brug for dansk
telefonsupport og hjælp til at opdatere AV-software burde du måske sælge
din PC og købe en traktor istedet. *wrooum wroooum* gå væk dumme måger.

--
Knud

Fra : Helen Jensen

Dato : 10-11-02 14:52

Hej Knud,

Jeg kan godt se at jeg er havnet i en forkert gruppe, men for mig at se har
mange mennesker svært ved at håntere deres virus problemer,
og hvad er så problemet med at vi gerne vil hjælpe Dem. Det er måske ikke ok
at være hjælpesom i dagens DANMARK. (

Man må vil også have mulighed for at forsvare sig selv, ikk.

Jeg vil selvfølgelig slette posten i denne gruppe. Sorry....

Há en god Søndag, Helen

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 10-11-02 15:39

"Helen Jensen" <helen@herait.dk> wrote in news:aqloer$9fc$1@sunsite.dk:

> [...]
> og hvad er så problemet med at vi gerne vil hjælpe Dem. Det er måske
> ikke ok at være hjælpesom i dagens DANMARK. (

Det ville i og for sig ikke være et problem, hvis det var det der var
grundtanken, Desværre er det klart og tydeligt at i ikke er interesserede
i at hjælpe folk, men tværtimod bare få solgt så mange eksemplarer af
jeres inferiøre software som muligt.

> Man må vil også have mulighed for at forsvare sig selv, ikk.

Hvis man blev uretfærdigt anklaget ville det kun være rimeligt at
forsvare sig selv, men dette er ikke tilfældet.

> Há en god Søndag, Helen

Ja ha en god søndag, og et glimrende liv.

--
Knud

Fra : Gevaldi

Dato : 10-11-02 16:37

Helen Jensen skrev:
> [...]
>
> Man må vil også have mulighed for at forsvare sig selv, ikk.
>
> Jeg vil selvfølgelig slette posten i denne gruppe. Sorry....

Har lige modtaget nedenstående fra Sunsite:

/Gevaldi

Fra : Allan Olesen

Dato : 12-11-02 19:08

"Helen Jensen" <helen@herait.dk> wrote:

>og hvad er så problemet med at vi gerne vil hjælpe Dem. Det er måske ikke ok
>at være hjælpesom i dagens DANMARK. (

Hvorfor tror spammere altid, at de goer ofrene for deres spam en
tjeneste?

Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe
det væk, du ikke svarer på.

--
Allan Olesen, Lunderskov

Fra : Christian Laursen

Dato : 10-11-02 14:49

"Helen Jensen" <helen@herait.dk> writes:

> [...]
>
> Køb Antivirus programmet Kaspersky på den danske site www.virusdanmark.dk .
> Her vil du også få Dansk telefonsupport og opdateringssevice.

Kan du ikke gå et andet sted hen og reklamere?

De er i øvrigt ret dygtige hos kaspersky:

http://theregister.co.uk/content/56/28017.html

Christian Laursen

Fra : James Rune Hansen

Dato : 12-11-02 17:34

> http://theregister.co.uk/content/56/28017.html

Skønt.. Det skete jo også for Antipirat Gruppen.

James R Hansen
james(hos)jemmer.dk
Jemmer Networks

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-11-02 16:03

Hej Helen..

Hvornår begynder du med din e-mail marketing reklame ?

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk
Ironi ?