gemme tekst i fil
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 09-11-02 17:48

Hej

Jeg har et program hvor jeg gerne vil gemme teksten, som står i et textField
i en *.txt fil. Hvordan er det lige jeg gør det??

Jeg skal også have det gjort omvendt, så jeg tager en tekst fra en *.txt fil
og kommer i et textField.

på forhånd tak.

Fra : Jan Jonasen

Dato : 09-11-02 20:28

In article <3dcd3c43$0$5744$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Jimmi Wolff
(jimmi1311@stofanet.dk) wrote:
> [...]
> i en *.txt fil. Hvordan er det lige jeg gør det??
>
> Jeg skal også have det gjort omvendt, så jeg tager en tekst fra en *.txt fil

Tag et kig på java.io.FileInputStream og FileOutputStream.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Rico Wind

Dato : 11-11-02 07:33

Jimmi Wolff wrote:

> [...]
> i en *.txt fil. Hvordan er det lige jeg gør det??
>
> Jeg skal også have det gjort omvendt, så jeg tager en tekst fra en *.txt fil

Tag og ta et kig på denne lille tutorial:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/essential/io/index.html

/Rico